Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 663 вопросов и 6 445 978 ответов!

я не могу разобраться в этом почерке...напишите на англ...с переводом ..пожалуйста

10-11 класс

Koresaremi 07 дек. 2014 г., 22:02:12 (9 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Засуха
07 дек. 2014 г., 22:45:15 (9 лет назад)

My working day starts at 7 o`clock.
Every day I do a  bad, wash myself and do morning exercizes.
When I arrive at work, I have a coffee or green tea with milk. 
After that I prepare a work place and my mood.
I usually have lunch when I have free time. 
In the afternons I sweat blood again.
I finish my work at 18 o`clock.
I like my job, because my work disciplines me.
But truth be told, I don`t work. I am developing a plan to take over the world.

Мой рабочий день начинается в 7 часов. Каждый день я встаю с кровати, умываюсь и сделаю утреннюю зарядку. Когда я приезжаю на работу, я пью кофе или зеленый чай с молоком. После этого я подготавливаю рабочее место и мое настроение. У меня обычно есть обед, когда у меня есть свободное время. Во второй половине дня я устаю. Я заканчиваю свою работу в 6 часов вечера. Мне нравится моя работа, потому что моя работа дисциплинирует меня.
Но по правде говоря, я не работаю. Я разрабатываю план как захватить власть над миром.

Ответить

Другие вопросы из категории

Помогите пожалуйста написать небольшое эссе на английском языке на тему

"Почему люди приезжают в Россию"

Варіант 1

1.Replace the Infinitives in brackets by the Present Indefinite.

1. Ukraine (to be) a sovereign state.
2. It (to have) its own territory, higher and local bodies of state power, government, national emblem, state flag, and anthem.
3. The population of Ukraine (to be) about 52 million people.
4. There (to be) 24 administrative regions there.
5. Many countries (to have) common boundaries with Ukraine and (to maintain) economic relations with it.

2. Translate into English:

1. Я студент першого курсу.
2. Я вивчаю англiйську мову.
3. У нас заняття з англiйської мови двічі на тиждень.
4. Як правило, ми проводимо заняття в кабiнетi.
5. На заняттях ми дуже багато читаємо, перекладаємо тексти, виконуємо рiзнi вправи i розмовляємо англiй­ською мовою.

3. Виконайте тестові завдання
1. This programme__________ me a lot of money.
(A) cost
(B) costed
(C) had costed
(D) was cost

2. It happened__________ our way home.
(A) in
(B) on
(C) for
(D) about
3 Is there_________ in the room?
(A) somebody
(B) something
(C) anybody
(D) anywhere

4.Replace the Infinitives in brackets by the Present Indefinite.


1. Ukraine (to pursue) peaceful and neutral policy.
2. It (to establish) new relations with all countries throughout the world.
3. It (to set) direct contacts with them signing agreements and treaties.
4. It (to be) one of the founding members of the United Nations Organization and (to participate) in the work of many international organizations.
5. Ukraine (to be) a member of the International Monetary Fund, International Bank of Reconstruction and Development, International Finance Corporation, the European Bank of Reconstruction and Development, the North Atlantic Council of Cooperation, and others.

5. Розкрийте дужки, вживаючи дієслова в Present Continuous.

1. My book (to lie) on the table.
2. They (to work).
3. The doctor and her patient (to talk).
4. We (to cook) dinner. My mother (to make) a salad.
5. A young man (to drive) a car. He (to listen) music.

6. Розкрийте дужки, вживаючи дієслова в Present Continuous.

1. A young man (to drive) a car. He (to listen) music.
2. My grandfather (to read) a book.
3. The pen (to lie) on the floor.
4. You (to have) a break?
5. She still (to sing).

7. Утворіть ступінь порівняння прикметника.
This jacket is too small. I need a.. size.
You look Have you lost weight?
He's not so enthusiastic about his studies. He's in having a good time.
You'll find your way around the town if you have a map.
You're making too much noise. Can you be a little bit ?

Choose the right variant of the

reported speech:

Robby said, “They went to the cinema.”

Переведите пожалуйста и составьте по 15 вопросов с ответами к каждому топику

Defining Psychology
The word "psychology" is made up from two Greek words: "psyche" meaning mind or soul and "logos" meaning word or study. There is no simple definition that differentiates between what is not psychology. There were many attempts to define the subject matter of this science. In Germany, in the late nineteenth and early twenties centuries, psychology was defined as "the science of mind".
Its subject matter was considered to be the private experience of the individuals which was to be studied using the methods of science. This approach was called mentalism. Later, in America this definition came to be considered self-contradicting. For how could mental experience, which is essentially private to the individual, be studied using the methods of science?
Consequently, these psychologists defined psychology as "the study of behavior". They were known as behaviorists. A common current definition identifies psychology as "the science of behavior and experience". It seems to encompass all approaches. It is
possible to provide a quick survey of the main parts of psychology and to identify some of the most important topics in each area of this science.
Psychology is concerned with the role of heredity and environment in determining individual differences in psychological development. It also presents the study of perception: how we see, hear, smell, taste and feel the word around us. This is, perhaps, the oldest and best-developed area of psychological research and understanding.
One of the areas of psychology covers the higher mental processes, including thinking, problem solving, and decision making, with emphasis on the role of language and intelligence. Human motivation and emotion are the central concerns of one moi-e area of this science. These concerns are easily appreciated even by individuals who have never studied psychology.
Psychology also presents the study of personality, its disorders and psychotherapy. This is where psychologists characterize how different people respond emotionally to situations. The particular attention is given to psychoanalysis. They also review various methods of psychotherapy. These are the attempts of psychologists and psychiatrists to change personality and help people deal with their emotional problems. One more area concentrates on social psychology: on how people are shaped by their social environment, how they interpret it, and how they behave in groups.
Sigmund Freud
Sigmund Freud is an Austrian physician. He revolutionized ideas on how the human mind works. Freud established the theory that unconscious motives control much behaviour. He thus greatly advanced the field of psychiatry. His work has helped millions of mentally ill patients. His theories have brought new approaches in child rearing, education, and sociology and have provided new themes for many authors and artists.
S.Freud was born on May 6, 1856, in Freiberg, Moravia, a region that is now part of Czechoslovakia. He was the oldest of eight children, and his father was a wool merchant. He graduated from the medical school of the University of Vienna in 1881. Freud later decided to specialize in neurology, the treatment of disorders of the nervous system.
In 1885, Freud went to Paris to study under Jean Martin Charcot, a famous neurologist.

Charcot was working with patients who suffered from a mental illness now called hysteria. Some of these people appeared to be blind or paralyzed, but they actually had no physical defects. Charcot demonstrated that their real problem was mental. Freud returned to Vienna in 1886 and began to work extensively with hysterical patients. He gradually formed ideas about the origin and treatment of mental illness.
Freud used the term psychoanalysis for both his theories and his method of treatment. When he first presented his ideas in the 1890- s, other physicians reacted with hostility. But Freud eventually attracted a group of followers, and by 1910, he had gained international recognition. During the following decade, Freud's reputation continued to grow.
He was constantly modifying his own ideas, and in 1923 he published a revised version of many of his earlier theories. In 1938, the Nazis gained control of Austria. Freud, who was Jewish, went to England with his wife and children to escape persecution. He died there of cancer in 1939. Freud wrote many works. However, his most important writings include 'The Interpretation of Dreams", "General Introduction of Psychoanalysis", "The Ego and the Id".

Write opposite adjectives

tall-
good-
fast-
young-
big-
dirty-
Не врубаюсь чет

Читайте также

1. Не может быть, чтобы он опоздал. Он всегда такой пунктуальный. 2. Он не мог прочитать эту книгу так быстро; она трудна для него. 3. Вряд ли она забыла

об этом; я об этом ей напоминала только вчера. 4. Неужели вы не помните, что возвратил вам эту книгу? 5. Разве мог кто-нибудь подумать, что эта команда займет первое место? 6. Неужели они проиграли? 7. Не мог он этого сказать. 8. Неужели было так холодно? 9. Не может быть, чтобы он был дома сейчас. 10. Неужели он так хорошо знает китайский язык? 11. Неужели он отказался поехать туда? 12. Не может быть, чтобы он потерял эти документы. 13. Не может быть, чтобы они уехали, не попрощавшись с нами

Переведите предложения на английский язык, Помогите пожалуйста!!

1. Это единственная книга, от которой я получил удовольствие за последнее время. Я бы хотел, чтобы ты ее тоже прочитал. 2. Преподаватель попросил всех пре кратить разговоры и сказал, что пора начинать урок.
3. Когда Анну спросили, почему она вчера не пришла на занятия, она ответила, что у нее ужасно болела го лова. 4. Доктор перестал писать и спросил больного, не чувствует ли он себя лучше. 5. Я спросил своего друга, ожидал ли он, что я приду. 6. Я не возражаю, если они подождут нас здесь. 7. Я был удивлен, когда увидел, что он рассердился на тебя. 8. Я прошу вас разговари вать со мной вежливо. 9. Я читал все его романы, кроме этого. Мне бы хотелось, чтобы Петр дал мне его на не сколько дней. 10. Не перебивайте его, дайте ему закончить читать эту статью. 11. Я бы хотел, чтобы вы разговаривали друг с другом по-английски. 12. Айна сказала мне, что сегодня она не пойдет на лекцию, у нее страшно болят зубы. 13. Я удивился, когда узнал, что Петровы живут рядом с нами. 14. Правда ли, что операция продолжалась два часа? 15. По правде говоря, я не ожидал, что он снова мне об этом напомнит. 16. Что вы здесь написали? Я ничего не могу разобрать. 17. Я бы хотел, чтобы вы добавили несколько слов к тому, что я сказал.— Мне нечего добавить

Я уже два часа не могу разобраться в следующем...

I am, She, He - is. They, You, We - are. Это понятно.

Если в предложении кто-то что-то делает, значит - am, is, are писать не надо. просто - I do something, She, He DOES something и так далее.

Вопрос следующий: используем ли мы формы глагола ту би, если в предложении уже есть глагол? Например, although 20% of generations speak only Spanish. ИЛИ ЖЕ although 20% of generations ARE speak only Spanish???!!

Помогите сделать задание по английскому,очень срочно!!

Нужно составить словосочетания и вставить их в предложения,никак не могу разобраться!

(Задание на картинке(Нажмите на нее))


Помогите пожалуйста, не могу разобраться с переводом! Спасибо

2. Do the test, choosing the
correct option or filling in the gap with something suitable.



1.



Вы находитесь на странице вопроса "я не могу разобраться в этом почерке...напишите на англ...с переводом ..пожалуйста", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.