Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 664 вопросов и 6 445 978 ответов!

1 и 2, плииииз помогите

10-11 класс

Nastyafesan0425 25 июля 2013 г., 2:08:29 (10 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Skane323
25 июля 2013 г., 4:42:38 (10 лет назад)

на английском 1и2 будет one two

+ 0 -
Slavikyagotin2
25 июля 2013 г., 7:30:06 (10 лет назад)

что нужно в первом? я не вижу задание долико расположенное

Ответить

Другие вопросы из категории

Ужасно плохо знаю английский язык! СРОЧНО НУЖНА ПОМОЩЬ! ПОМОГИТЕ, ПОЖАЛУЙСТА, ПЕРЕВЕСТИ ЭТИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ НА АНГЛ. ЯЗЫК ТОЛЬКО НЕ С ПЕРЕВОДЧИКОМ. ТАМ НЕ

ВСЕГДА ПРАВИЛЬНО И МНОГО ГРАММАТИЧЕСКИХ ОШИБОК (ИЗ ЛИЧНОГО ОПЫТА)! ЛЮДИ, ХОРОШО САМИ ЗНАЮЩИЕ АНГЛ. ЯЗЫК, ПОМОГИТЕ МНЕ ПОЖАЛУЙСТА!(((( ОЧЕНЬ ПРОШУ!!!!

1.В этом торговом центре есть новый супермаркет.
2.В этом супермаркете вы можете купить все,что вам нужно.
3.Мы всегда делаем покупки в этом супермаркете.Здесь большой выбор продуктов.
4.Мария работает в этом супермаркете?-Да,она работает там продавцом.
5.В каком отделе она работает?-Она работает кассиром в кондитерском отделе.
6.Какие отделы есть в этом супермаркете?-В этом супермаркете имеются мясной,рыбный,бакалейный,кондитерский ,молочный и овощной отделы.
7.Какие продукты вы покупаете в мясном отделе?-Мы обычно покупаем говядине,но иногда мы покупаем баранину или свинину.
8.Какое мясо вы покупаете-жирное или постное?-Я покупаю постное мясо.Я не люблю жирное мясо.
9.Что вы покупаете в молочном отделе?-Мы покупаем различные молочные продукты:молоко,кефир,сметану и сыр.
10.Где вы покупаете картофель?капусту,свёклу,и другие овощи?-Мы всегда покупаем овощи в этом супермаркете.У них здесь большой выбор овощей:свежая капуста,хороший картофель,морковь и свекла.
11.Что вы купили сегодня?-Мы купили тунца горячего копчения,селедку,паштет из печени,черный и белый хлеб,сдобные булочки и спагетти.
12.Какие деликатесы вы покупаети в вашей кулинарии?-Мы покупаем копченую колбасу,сосиски и ветчину.
13.Где вы покупаете хлеб?-Мы покупаем его в хлебном отделе.

ребят помогите составить лббые 5 вопросов по тексту By 1861 (that was the year the war started) there were already thirty-four states in the

Union. All the states were different from each other and developed in different ways. The Northern states built factories and plants, and they also had a bigger population. The Southern states grew crops, which they then sold to Europe. The Southerners had huge cotton fields, where black slaves worked. There were about three and a half million slaves in the Southern states.

As you know, although it was written in the Declaration of Independence that all men are created equal, these words were not true for the slaves. They lived in terrible conditions and had to work day and night. Even some Southerners understood that slavery was inhuman, but without it they were afraid their whole way of life would be destroyed.

The Northerners were strongly against slavery; a lot of them helped slaves escape from their owners. They also tried to pass new laws to abolish slavery. This idea became more and more popular, which didn't suit many people in the South. The Southern states felt that their own country was against them, and they started to think of breaking away from the United States.

When the time for the next elections came, it was clear that the most important question would be slavery. There were four candidates, but a Northerner called Abraham Lincoln won the election. In his inaugural address Lincoln warned the Southerners that they shouldn't destroy the union of the states, but they didn't listen. In February 1861 eleven Southern states formed their own union, which was called the Confederacy, but Abraham Lincoln wouldn't let them split up the country. And so the Civil War began.

The North (their army was called the Union Army) was actually more powerful than the South: as you remember, they had more men, and their factories produced weapons and supplied the Northern army with everything it needed. But the Confederacy had one big advantage: they didn't have to invade the North, they just had to protect their own land and homes. At that time a lot of people thought that it would be possible. So at first, the Confederacy had more luck: their men were better trained and fought with more spirit. Just as in the Revolutionary War. Americans from the South were once again fighting for their independence. The Union soldiers were getting tired. After they lost some important battles, the anti-slavery idea wasn't enough to inspire them any more. The Southerners felt that just one more big victory would be enough to win the war.

It was all decided here in Gettysburg in June 1863. The three-day battle was terrible and took the lives of more than fifty thousand men. On the fourth day, the Confederate commander, General Lee, had to admit that he had lost the battle.

After the battle, the American President, Abraham Lincoln, came to Gettysburg to honour the memory of those who had died there. He made a speech there, which later became famous as "The Gettysburg Address". In that speech Lincoln told his countrymen that it was for them to make sure "that the dead shall not have died in vain and that this nation, under God, shall have a new birth of freedom and that government of the people, by the people, for the people, shall not perish from the earth." Two years later the Confederacy finally surrendered to the Union. As a result of the war, slavery was abolished and the United States of America was one country again.

Как правильно перевести предложение:

1) They are afraid lest the bank should refuse them a loan.
a. Вони побоюються, як би банк не відмовив їм у позиці.
b. Вони бояться, що банк відмовив їм у позиці.
c.Вони боялися, що банк відмовить їм у позиці.
d. Вони побоюються, що банку
доведеться відмовити їм у позиці.

2. Had we known all these facts at that time, this might have stimulated our interest
in this problem.
a. Якби ми знали тоді про всі ці факти, це могло викликати у нас інтерес до цієї проблеми.
b. Ми знали вже тоді про всі ці факти, і, можливо, це викликало у нас інтерес до цієї проблеми.
c. Якщо ми узнаємо про всі ці факти, це може викликати у нас інтерес до цієї проблеми.
d. Ми вже тоді могли знати про всі ці факти, і це могло викликати у нас інтерес до цієї проблеми.

3. The United States frequently urges that foreign countries deregulate their industries.
a. Сполучені Штати наполягають на тому, що іноземні країни часто дерегулюють свої галузі.
b. Сполучені Штати часто підбурюють іноземні країни не дерегулювали свої
галузі.
c. Сполучені Штати часто переконують іноземні країни у тому, що вони
дерегулювали свої галузі.
d. Сполучені Штати часто наполягають, щоб іноземні країни дерегулювали
свої галузі.

Ex.3. Form the comparative or superlative degrees of the adjectives in brackets.

1. Which is (large)_______________: the USA or Canada?
2. Moscow is the (large) _______________city in Russia.
3. The London underground is the (old)______________in the world.
4. St. Petersburg is one of the (beautiful)_____________cities in the world.
5. The rivers in America are much (big) _____________than those in England.
6. What is the name of the (high)_____________mountain in Asia?
7. The English Channel is (wide)_____________than the straits of Gibraltar.
8. The island of Great Britain is (small)______________than Greenland.
9. What is the name of the (big)_____________port in the United States?
10. This fact is (important)_______________than that one.

Читайте также

ПЛИИИИЗ, ПОМОГИТЕ, ОЧЕНЬ СРОЧНО, ОЧЕНЬ НУЖНО!!!!! Поставте слова, пожалуста в пра вильную форму: 7.We might not have stayed at this hotel if George

(not/commended) it to us. 8.Tom (not/enter) for the examination if he had know that it would be so difficult. 9.If I (know) that you were ill last week, I'd have gone to see you.

Помогите написать эссе.... Work in group.Write dawn a list of changes you expect to happen in the world in a hundred

years' time.Follow these steps.

Нужно написать про Education...

Dialogue vocabulary :

In a hundred years' time there will ...

The most dramatic change will take place in..

First of all, it's necessary to mention ..

Then..

Finally..

We are convinced that..will..

We think... might become..

...is / are likely to become...

To sum it up , I'd like to say that..

Use:

advanced technologies .....computer classes...

inventive..reliable..challenging..developing..

(do) recearch.. alter.. become crucial..maintain....run out..

in response to..

нужно написать эссе 100 слов.помогите пожалуйста..

2. Помогите пожалуйста перевести предложения, обращая внимание на субъективные и объективные инфинитивные обороты.

3. Помогите перевести предложения, содержащие герундий и герундиальные обороты.

Помогите, пожалуйста, перевести на английский (без программ): Если бы я была ученым, я была изобрела робота, который находил бы потеренные вещи,

помогал готовить ужин и ухаживать за детьми и стариками. Он знал бы китайский, английский и русский языки. Он был бы похож на человека. Его бы любили дети и взрослого. Робот понимал бы человеческую речь и умел общаться с людьми. Я думаю, что многие люди мечтают о таком роботе.

Помогите! Как составить предложение : "Если бы я сдал экзамен вчера, то мне бы разрешили купить машину." Придаточная часть понятно - поставить Conditional

в третью вторую форму, но с главным что делать? Ведь это натуральный пассив, а как в Conditioal впихнуть еще и пассив? Помогите пожалуйста! Или тут вообще не Conditional используется?



Вы находитесь на странице вопроса "1 и 2, плииииз помогите", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.