Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 664 вопросов и 6 445 978 ответов!

Помогите, пожалуйста!!!! Вставьте в следующие предложения who, which, that, of which, whose, of whose, if necessary: 1. One reason for

10-11 класс

using TV advertising … is very expensive is to reach the customers … don’t read magazines.

2. Our model is the only one … can do word processing, stocktaking and mailing … is a great help to the secretary … time can now be spent more efficiently.

3. This is the agency agreement … I brought back from Osaka.

4. Their profits this year have risen to $200000 … is an increase on last year’s results … were much lower because of the modernization program … they were carrying out.

5. The job … is based in central London but … requires some traveling would be suitable for a young woman … has experience in this field and … is between 25 and 35 years old.

Romzit2008 12 дек. 2013 г., 9:21:05 (10 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
ученик3151
12 дек. 2013 г., 10:22:08 (10 лет назад)

1)which,who

2)who,-,whose

3)of which

4)that,which that

5)which,of which,who,who

Ответить

Другие вопросы из категории

Вставьте пожалуйста слова. Complete the questions and answer them. 1.You like to learn english, ? 2.You don t do your homework in

the morning, ?

3.Your mother cooks breakfast for you, ?

4.Your father works in a hospital, ?

5.You don t have a brother, ?

6.Your mother doesn t speak French, ?

7.Your like to play football, ?

8.When you have time you help your parents, ?

Образуйте сравнительную и превосходную степеньследующих прилагательных :

1Bad
2merry
3beautiful
4deep
5tall
6handsome
7easy
8hot
9happy
10attractive

Переделайте следующие предложения в вопросительно-отрицательные и дайте краткие ответы. 1.they are at Moscow. 2.He has finished his work. 3.She will

visit us on Sunday. 4.She has many relatives. 5.His father works here. 6.You know his address. 7.We shall go home together. 8.He can play chess. 9.I am Iistening to you. 10.His friends were playing footoball. 11.You have done the task.

Ех 26 Open the brackets,

using either the Past Indefinite or the Past Continuous Tense according to the
sense.

Read and complete the sentences about Danielle's day.

1She starts school at...
2She has lunch at...
3She goes outside at break time at...
4She goes home from school at...
5She goes to bed at...

Читайте также

Помогите,пожалуйста,расставить артикли.

1 What is the capital of Spain ? (правильно или нет?)
2 I have read book about Baikal. I like book.
3 Regent's Park is in north-west district of London.
4 Let's go to the Children's Theatre. (это известно).
5 Yesterday we visited the Tower, National Gallery and Westminster Abbey.
6 You can find many art galleries in London. National Gallery in Trafalgar Square is most famous of all.
7 That bridge is one of famous bridges across Thames.
8 There is island in river.
9 Tower of London has a long history. (верно или нет?)
10 Westminster Abbey is near Houses of Parliament. It is near Thames, too.
Помогите,пожалуйста,вставить глагол в правильной форме.
I (think/am thinking) you are the (good/ better/ best) football player (have ever met/ ever met/ ever meet) Мои формы - best, have ever met Я сомневаюсь насчет формы глагола think.


Срочно! Помогите пожалуйста вставить слова в предложение this, that, these, those. 1) ..... Is a motorbike, 2) ..... Is a goose, 3) ...... are dogs, 4)

....... are watches, 5)..... is a biscuit, 6) ..... Is a watermelon, 7) ..... are buses, 8) ...... are erasers, 9) ....... Is a donkey, 10) ...... Is a deer.

I. Перепишите следующие предложения. Определите по грамматическим приз¬накам, какой частью речи являются слова, оформленные окончанием -s и какую функ¬цию

это окончание выполняет, т.е. служит ли оно:
а) показателем 3-го лица единственного числа глагола в Present Indefinite;
б) признаком множественного числа имени существительного;
в) показателем притяжательного падежа имени существительного (см. образец выполнения 1).
Переведите предложения на русский язык.
1. There are a lot of holidays in Japan.
2. The Dolls’ Festival is the most beautiful holiday of the year.
3. This old custom still exists in Japanese villages.
II. Перепишите следующие предложения и переведите их, обращая внимание на особенности перевода на русский язык определений, выраженных именем существи-тельным (см. образец выполнения 2).
1. Please help me with my chemistry task.
2. There were a lot of children in the school yard.
3. Victory Day is a national holiday in Russia..

III. Перепишите следующие предложения, содержащие разные формы сравнения прилагательных, и переведите их на русский язык.
1. The dolls made for this prayer became more and more beautiful.
2. This is the happiest day in my life.
3. The more you learn, the more you know.
помогите пожалуйста)))

Помогите пожалуйста, срочно надо. Благодарю) Вставьте модальные глаголы may или can. 1. Cheques … be accepted only with a bank card. 2. … I take

a seat here? Yes, you … 3. He … not join the party because he is busy. 4. … I bring my sister with me? 5. She … translate this article without a dictionary.

Перепишите следующие предложения в Past Simple. 1. She looks pale. She must spend more time out in the open air. 2. My parents are not at home and I must look after my little sister. 3. They must call the doctor because grandmother is ill. 4. Pete must stay at home because it is very cold. Вставьте модальные глаголы: can, may, could, should, need. 1. You … think about the future and not about the past. 2. We … not do the work so quickly, there's plenty of time left 3. Where she was a baby, she … only cry. 4. You … do it, I am sure! 5. … I try this coat on?

Переведите на русский язык предложения, обращая внимание на правильный перевод модальных глаголов. 1. You shouldn't walk alone around the town late at night. 2. Books must be returned to the library on time. 3. I cannot meet them at the station, I should be at work. 4. His car has broken down so he has to go to work by bus. 5. You needn't do it if you don't want to.

Образуйте разделительные вопросы. 1. It's happened before, … ? 2. Jack's on holiday, … ? 3. Let's go out tonight, … ? 4. Listen, … ? 5. She likes sweets, …? 6. Tom won't be late, … ? 7. He should pass the exam, … ?

Ребята, помогите пожалуйста(срочно нужно).

Вариант 4
I. Перепишите следующие предложения. Определите по грамматиче¬ским признакам, какой частью речи являются слова, оформленные оконча¬нием -s и какую функцию это окончание выполняет, т.е. служит ли оно:
а) показателем 3-го лица единственного числа глагола в Present In-definite;
б) признаком множественного числа имени существительного;
в) показателем притяжательного падежа имени существительного.
1. Night after night, after her hard day’s work at the University Mary worked at her books for hours.
2. Among the many scientists Mary met and worked with in Paris was Purre Curie.
3. A girl, whose name is Susan, gives me a piece of cake to eat with my
milk.
II. Замените выделенные жирным шрифтом слова личными место-имениями и переведите предложения:
1. The teacher gives my friends and me a lot of homework.
2. Ann asked her brother many questions again.
3. The boys saw his comrade’s name on the letter.
III. Перепишите следующие предложения, содержащие разные фор¬мы сравнения, и переведите их на русский язык.
1. The region was not so rich in natural resources as Siberia.
2. The more persistent you study, the better knowledge of the subject is.
3. The Neva is wider and deeper than the Moskva River.
IV. Перепишите и письменно переведите предложения на русский язык, обращая внимание на перевод неопределенных и отрицательных ме¬стоимений.
1. There are some ties in the box.
2. Is there anything on the table?
3. Somebody rang you up.
V. Перепишите следующие предложения, определите в них ви-довременные формы глаголов и укажите их инфинитив; переведите предложения на русский язык.
1. I began to work at once.
2. They will comment on this event.
3. Mrs. Clay usually finishes her work at half past three.
VI. Вставьте предлоги, где необходимо.
1.Turn ... the corner ... the house and look ... the flowers grown ... my mother: aren't they beautiful? 2. He was an excellent pupil, and the teachers never complained ... him. 3. She com¬plained ... feeling bad and could not answer ... the questions ... the teacher.



Вы находитесь на странице вопроса "Помогите, пожалуйста!!!! Вставьте в следующие предложения who, which, that, of which, whose, of whose, if necessary: 1. One reason for", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.