Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 664 вопросов и 6 445 978 ответов!

Срочно!!!!!!! Определить какое предложение в каком времени!!!

10-11 класс

Grammar
3 Read the sentences. Identify the form of the underlined verbs.
Present Simple Present Continuous Present Perfect
Past Simple Past Continuous Past Perfect



She doesn’t speak German.
Present Simple
1 Have you ever touched a snake?
____________________
2 I’m learning to play the flute.
____________________
3 He hadn’t read the reviews of his book.
____________________
4 She was speaking in a very quiet voice.
____________________
5 Did you hear the news?
____________________

Viluka 25 янв. 2014 г., 20:12:16 (10 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Mamanka123
25 янв. 2014 г., 22:50:52 (10 лет назад)

1. Have you ever touched a snake?
В вопросе используется время Present Perfect.

2 I’m learning to play the flute.
Предложение построено в Present Continuous 

3. He hadn’t read the reviews of his book.
Предложение построено в Past Perfect.

4. She was speaking in a very quiet voice.
Предложение употреблено в Past Continuous.

5. Did you hear the news?
Вопрос построен в Past Simple.

+ 0 -
Лиля200102
25 янв. 2014 г., 23:40:41 (10 лет назад)

1/ Have you ever touched a snake?   

Ответить

Другие вопросы из категории

Написать о древнем Китае.

(Ancient China)

Перевод на английский
Поставьте глагол в скобках в соответствующую видовременную форму (страдательный залог). Переведите пред­ложения. Solutions of ecological problems

may (achieve) by join ef­forts of all countries. The worst environment pollution (cause) by the manufactures who put chemical wastes into rivers and seas. The problem of the ozone layer (discuss) when I came. The construction of the cleaning installation (finish) by the end of the last year. Environment problems (solve) if we learn to live in harmony with nature.

Помогите пожалуйста с заданием!!! Read the text below and think of the words which best fits each space. Write down only one word in each space. Use the

words: in, in, a, the, the, for, for, others, who, of. Most people have the ability to learn 1) _______ foreign language. They simply need constant encouragement 2) _______ order to overcome their fears. Conversation seems to be 3)_________most difficult aspect for some students while for 4) _________ it is comprehension of the spoken word . This feeling is not exclusive to those 5)___________ feel least confident, as even the most outgoing students are sometimes reluctant to speak. One reason 6)___________ this reluctance may be shyness. Students may be ashamed 7)____________ their accent. We could say that 8)__________root of this problem might be the student`s desire 9)________perfection, but no one can have perfect pronunciation 10)___________ practice.

Читайте также

Подскажите пожалуйста,

как делать или какое предложение в каком времени нужно писать?

Мальчики разговаривают о спорте.Как ты думаешь каких предложений не хватает? Напиши их.1Do you like sport?.....1.......2What sport game do you like to

play?.... 2...... 3.....3And you?4.Do you go to the stadium or sport games in the gym?4..... 5.........5Have you got a dym in your school? 6Can you swim?6.... 7Let*s go to the swimming pool.7 With great pleasure.Рабочая тетрадь 2 класс автор верещагина урок 33

помогите очень вас прошу ребята кто может Control work №5 1) Перепишите предложения. Определите по грамматическим признакам, какой частью речи

являются слова, оформлённые окончанием – s, и какую функцию это окончание выполняет, т. е. служит ли оно:

А) показателем 3-го лица единственного числа глагола в Present Indefinite.

Б) признаком множественного числа имени существительного.

В) показателем притяжательного падежа имени существительного.

Переведите предложения на русский язык. 1.Our plants exports a great variety of goods. 2.Last month they have read an article about the president’s message. 3.The inhabitants of Pavlodar like their town. 2)

Перепишите следующие предложения, содержащие разные формы сравнения и переведите их на русский язык. 1. I need a warmer coat. 2. Better late than never. 3. He was the eldest in the family.

3)Перепишите и письменно переведите на русский язык следующие предложения, обращая особое внимание на перевод неопределённых местоимений и их производных. 1.Does he know anything about computers? 2. Everything was tasty. 3. I want to go nowhere.

4.Перепишите следующие предложения, определите в них видовременные формы глаголов и укажите их инфинитив: переведите предложения на русский язык 1. Does she study at the Institute? 2. Tom will go to the swimming-pool tomorrow. 3. He has asked a lot of questions.

5. Прочитайте текст и письменно переведите текст: Last week we visited the plant where in June our group will have an industrial training. First we gathered at the checks. Our teacher went to the porter’s lodge and up the Personnel Department. There we met the Personnel Manager who told us many things about the plant, its history and its development, output, the work and leisure of the workers, engineers and employees. After the talk the Manager took us around the plant. First we went to the Technical Design office where new machines and tools are designed. Then we went to the Power plant that supplies the whole plant with power. We visited the foundry and saw smelting and molding. In the Assembly workshop we saw two conveyor belts where the workers were assembling and testing new machines and instruments. The excursion took almost two hours but it was very interesting and useful for us.

6. Составить вопросы к содержанию текста: общий, разделительный, альтернативный, вопрос к подлежащему, специальный.

Добрый день!! Помогите пожалуйста решить задание! II. Перепишите следующие предложения. Определите по грамматическим признакам, какой частью

речи являются слова, оформленные окончанием –s, и какую функцию это окончание выполняет, т.е. служит ли оно:

a) показателем 3-го лица единственного числа глагола в Present Simple (Indefinite);

б) признаком множественного числа имени существительного;

в) показателем притяжательного падежа имени существительного (см. образец выполнения 1).

Переведите предложения на русский язык.

1. Digital cameras store photos in the camera’s memory chip as digital data (binary codes made up of 1s and 0s).

2. In many ways, the changes make Microsoft's new software more like Apple's.

3. Vista requires so much computing power that most people will probably be able to run it only when they buy a new machine.



Вы находитесь на странице вопроса "Срочно!!!!!!! Определить какое предложение в каком времени!!!", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.