Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 663 вопросов и 6 445 978 ответов!

Образуйте существительные от следующих глаголов:

10-11 класс

refer, increase, define, move, experience, exchange, lose, confide, describe, control, attempt, tend, develop, classify, associate, employ, accumulate

Валерья 08 окт. 2014 г., 10:36:44 (9 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Mun5parda
08 окт. 2014 г., 12:23:12 (9 лет назад)

refer -reference
 increase - increase
 

Ответить

Другие вопросы из категории

Переведи предложения

1. Кто умеет летать? Я не умею
2. Смотри, она разговаривает с Томом по-французки.
3. Многие дети любят конфеты и совсем мало любят лед.
4. Отец сейчас в гараже, он ремонтирует машину.
5. Сколько стоит это кольцо? Мама подарила его мне на день рождения.

Помогите с переводом!( гугл переводчиком я тоже могу пользоваться) 1. Новый год- это семейный праздник. 2. Собирается вся семья. 3.

Готовятся разные вкусные блюда.

4. Накрывается стол.

5. Вся семья садится за стол и празднует Новый Год.

6. Потом вся семья выходит на улицу и запускает фейерверки.

2 задания. Сдавать завтра. 6.Прочитайте и переведите текст (письменно). Задайте к тексту пять вопросов. AUDITORS AND THEIR REPORTS

Auditors are usually independent certified accountants who review the financial records of a company. These reviews are called audits. They are usually performed al fixed intervals - quarterly, semiannually or annually. Auditors are employed either regularly or on a part-time basis. Some large companies maintain a continuous internal audit by their nun accounting departments. These auditors are called internal auditors Not so many years ago the presence of an auditor suggested that a company was having financial difficulties or that irregularities had been discovered in the records. Currently, however, outside audits are a normal and regular part of business practice. Auditors see that current transactions are recordered promptly and completely. Their duty is to reduce the possibility- of misappropriation, to identify mistakes or detect fraudulent transactions. Then they are usually requested to propose solutions for these problems. Thus auditors review financial records and report to the management on the current state of the company's fiscal affairs in the form of Auditor's Report or Auditor's Opinion. Here is a specimen Auditor s Opinion: AUDITOR'S OPINION The Board of Directors Johnson and Co. 1 have examined the Balance Sheet of Johnson and Co.. as of 31 December. 1994, as well as the related Statements of income and retained earnings and changes in the financial position for the year ending on that date. My examination was made in accordance with generally accepted standards of auditing It included tests of the accounting records and those other procedures that I considered necessary. In my opinion, the accompanying Balance Sheet and Statement of Income and Retained Earnings present fairly the financial condition of Johnson and Co.. on 31 December, 1994. Daniel H. Peterson Certified Public Accountant New York. NY. 30 January 1995

7. Дополните предложения:

1 Auditors are usually independent certified accountants who...

2. These reviews are called...

3. They are usually performed at...

4. Auditors are employed...

5. Not so many years ago the presence of an auditor suggested...

6. Currently, however, outside audits are...

7. Auditors see that current transactions...

8. Their duty is to reduce...

Вставь:much,many,a lot of.Переведи,1.There are .......potatoes in the bag.2.There isn*t ....... jam on the table.3.Is there ....... honey in the jar ? 4.I

like ..... sugar in my tea. 5.There aren*t ...... beans in the salad. 6.Have they got ...... chocolate ? 7.He*s got ...... books on his desk. 8.Are there ....... sausages for the picnic?

English is considered to be the language of international communication . Is it really so? Why? Write down your ideas

помогите пожалуйста

Читайте также

1. образуйте существительные от глаголов при помощи суффиксов er/or:

Teact, dance, catch, sai,l build.
2. образуйте существительные от глаголов при помощи суффиксов -ment, -sion, -tion:
Develor, depart, engage, revolve, act.
3. образуйте прилагательные при помощи суффиксов full, able, ible, al:
wonder, beauty, work, face, navy, eat, read.
4. Образовать наречия:
Beautiful, happy, even, love, fairly

Люди помогите пожалуйста кто шарит в языке

Образуйте существительные от следующих
глаголов с помощью суффиксов: -er,
-or, -ist, -ant, -ent,
-ee, -ity, -ance, -ence,
-ion

знатоки английского языка помогите пожалуйста с английским языком!! Образуйте существительные от следующих

глаголов:
discuss, measure, differ, concern, reveal, supply, exchange, represent, imply, build, mean, arra.nge, define, provide, require, know, participate, develop, demand.

№1. Образуйте от следующих существительных форму множественного числа:

Fish, woman, foot, money, leaf, information, shelf, box, child, sheep, city, boy, day, knife, family, pen, book, music

№2. Поставьте существительные в следующих предложениях во множественное число (обратите внимание на изменения в указательных местоимениях и формах глаголов):

1. He keeps his toy in a box.
2. This town is very large.
3. The student put his book on the desk.
4. That house is new.
5. Is this a good student?
6. What is your name?
№3. Поставьте существительные в следующих предложениях в единственное число (обратите внимание на изменения в указательных местоимениях и формах глаголов):

1. Your children are very good.
2. My feet are tired.
3. These flowers are beautiful.
4. Those are boxes.
5. Are there mice under the bed?
6. My teeth are yellow.

6. Напишите следующие предложения в вопросительной и отрицательной формах:

1. She makes mistakes in spelling.
2. They enjoy their English lessons.
3. The crowd waited a long time to see the famous actor.
4. He worked in that Institute for many years.
7. Напишите следующие предложения в вопросительной форме, употребляя во¬просительные слова, данные в скобках:
1. The performance lasted two hours. (How long)
2. He went to London to see some friends. (Why)
3. Speech is a kind of vibration. (What)
4. Painting is an ancient art. (What)

8. Образуйте Past Indefinite (Simple) и Participle II от следующих глаголов. Проверьте себя по таблице неправильных глаголов:
to build, to think, to go, to see, to give, to meet, to write, to read, to know, to take, to teach, to feel, to have, to come, to begin, to find, to get, to say, to tell, to put, to leave, to do, to sing, to lose, to stand.

9.Употребите глаголы, данные в скобках, в Present, Past, Future Continuous
(Progressive):
1. Listen! Someone (knock) at the door.
2. The bus (stop) for us now.
3. The accident happened while they (travel) in the South.
4. When I got up this morning, the sun (shine) brightly.
5. I (wait) on the corner for you at the usual time tomorrow morning.
6. It probably (rain) when you get back.

10. Замените в следующих предложениях действительный залог страдательным. Переведите предложения на русский язык:
1. The little boy ate the cake.
2. The teacher corrects our exercises at home.

11. Переведите предложения на русский язык:
1. The book will be published in spring.
2. The class is taught by Mr. Smith.
3. It was designed by a French engineer.
4. This book is always read by the students of the first course.



Вы находитесь на странице вопроса "Образуйте существительные от следующих глаголов:", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.