Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 663 вопросов и 6 445 978 ответов!

Надо перевести на русскии язык Where were we? Could you give us an example,please? Will we be tesked on this moterial? I need some extra help This is

5-9 класс

really difficult for me I tried hord,but I just couldan't figure it out. This was really easy i`v got a question what`s a better way to say this what does it mean i don`t understand this word , sentens how do you pronouns this word shald or shall i start shald or shall i go on shald or shall i read may i leave the may i go to the bathroom did i do this correctely is the correct what is this could in english is there are in other way at saying it can i say may i ask you question please could you repet the question can you write it on the board what must we do next

Сингер 05 мая 2013 г., 6:31:39 (10 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Oksanka75
05 мая 2013 г., 9:20:03 (10 лет назад)

1. Где мы были? 2. Ты не мог бы привести нам пример, пожалуйста

3. tesked - возможно tested. Нас будут проверять по этому материалу?

4. Мне нужна помощь. Это очень трудно, я очень старался, но я просто не могу решить (догадаться, сообразить) 

дальше я не разобрала задания, не понятно, где кончается одно и начинается другое предложение

Ответить

Читайте также

ест по английскому языку. . . . I. Перепишите следующие предложения. Переведите их на русский язык. Определите по грамматическим

признакам, какой частью речи являются слова, оформленные окончанием -s и какую функцию это окончание выполняет, т. е. служит ли оно:
а) показателем 3-го лица единственного лица глагола в Present Indefinite;
b) признаком множественного числа имени существительного;
c) показателем притяжательного падежа имени существительного

1. My brother has many friends.
a) –s b) –s c) -s
2. This is my sister’s book.
a) –s b) –s c) -s

3. We often buy tomatoes and potatoes in the supermarket.
a) –s b) –s c) -s
4. Ann lives in Moscow.
a) –s b) –s c) -s
5. I am always in time for the lessons.
a) –s b) –s c) -s

II Перепишите следующие предложения и переведите их, обращая внимание на особенности перевода на русский язык определений, выраженных именем существительным.
1. There are different types of rocket motors.
2. Where is the sports goods department? It’s on the fourth floor.
3. What is the room temperature?
4. This scientist got two State prizes.
5. There are some students on the sport ground.

Изучите тему: степени сравнения прилагательных и наречий.
III. Выполните тест. Письменно переведите предложения на русский язык.
1. She ___ than her sister.
a) tall b) taller c) more taller
2. You are even ___ than before.
a) more beautiful b) beautiful c) the most beautiful
3. I earn ___ than a postman.
a) little b) the least c) less
4. She is the ____ pupil in the school.
a) most intelligent b) more intelligent c) less intelligent
5. The ___ is the day, the ____ is the night.
a) taller … smaller b) shorter … longer c) more … worse

Изучите тему: неопределенные и отрицательные местоимения.
IV. Выполните тест. Письменно переведите предложения на русский язык.
1. He asked me ____ questions.
a) some b) any c) not any
2. I haven’t ___ money at all.
a) no b) some c) any
3. . Are the ____ pictures on the wall?
a) some b) any c) not any
4. There are ____ textbooks on the desk.
a) no b) no any c) any
5. You can buy stamps at ___ post office.
a) some b) no c) any

Изучите тему: времена группы Indefinite (Present Indefinite, Past Indefinite, Future Indefinite).
V. Выполните тест. Письменно переведите следующие предложения:
1. I ___ John and Mary last week.
a) see b) saw c) shall see
2. I ___ live far from the center of town.
a) aren’t b) don’t c) isn’t
3. My boss ____ away for the next three days.
a) are b) were c) will be
4. Do you think this style ____ me?
a) suits b) suit c) shall suit
5. Harry ___ ill last week but now he is better.
a) is b) was c) will be

4. Выберите требуемую по смыслу форму глагола и переведите предложения на русский язык: 1. If I have time I

(go, will go) to the Tretyakov Gallery.

2. If I were you I (will go, would go) to the Tretyakov Gallery tomorrow.

3. If he (studied, had studied) hard he would have entered Moscow University.

5. Переведите предложения на русский язык, обращая внимание н согласование времен:

1. She told me that she had many friends in Moscow.

2. The teacher asked the students who had been to the Tretyako Gallery.

3. He said that he would go to Lake Baikal the following week.

6. Переведите предложения на русский язык, обращая внимание на причастные обороты:

1. The Volga flowing into the Caspian Sea is the biggest river in Europe.

2. Russia is a land of a great number of rivers, some of them being among the longest in the world.

3. Numerous canals join all the rivers in the European part of Russia making it the largest water route in Europe.

III. Перепишите следующие предложения, содержащие разные формы сравнения, и переведите их на русский язык. 1. Moscow is the largest city n Russia. 2. The

more experiments we carry out, the more data we obtain. 3. This is the most beautiful view I have ever seen in my life.
IV. Перепишите и письменно переведите предложения на русский язык, обращая внимание на перевод неопределённых и отрицательных местоимений. 1. Any monument in the city has its own history. 2. Nobody knows anything about this experiment. 3. The names of some streets and squares are living history of the city.

Определите, чем являются выделенные слова: причастием 2 или личной формой глагола. Переведите предложения на русский язык:

Cosmic rockets launched with first space velocity (7, 9 km. per sec.) become artificial satellites of the Earth.
He passed by without saying a word.
An ammeter is an instrument used to measure the current.
Определите время и залог сказуемого и переведите следующие предложения на русский язык:

1. Their house was made of brick.
2. The metre rule is divided into 100 centimetres.
3. I am interested to see this apparatus in operation.
4. Michael Faraday, English experimental physicist, in his early life worked as a bookbinder’s apprentice (ученик переплетчика) earning his living.

Помогите перевести на русский язык

Katya: Come in Jim!
Jim: Oh,what a nice classroom! It`s light and clean. And there are many plants here.
Dima: Yes,we water then during the break.
Katya: We like our plants very much. Jim,look at these pictures! Do you like them? We drew them last year.
Jim: Yes! The pictures are very nice. I like drawing too!
Dima: Oh, and there is the new computer with a multimedia projector! Last year we watched films in our English and Literature lesson on video.
Katya: It will be better now with the new blinds on the windows. There were no blinds before the summer. What a nice surprise!
Jim: There are many books on the bookshelf. Can I borrow some of them? I enjoy reading.
Dima: Sure. You are welcom to them. There is a new computer classroom wich the Internet in our school this year. You can use the computer during the break.
Jim: Oh, great! I just need to check my e-mail.
Katya: OK. Let`s go then!



Вы находитесь на странице вопроса "Надо перевести на русскии язык Where were we? Could you give us an example,please? Will we be tesked on this moterial? I need some extra help This is", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "5-9" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.