Проект про подростковую муз.группу на анг.языке
5-9 класс
|
After School . South Korean girl group under the leadership of Pledis Entertainment. Public debut together with the label Son Dam Bi in 2008. This band's debut took place on January 17, 2009 with the first single "Ah!". In the same year joined Uee, After School released their second single, "Diva". Their official fan club is called "Play Girlz". In the fall of 2009 Soyoung left the band, which led to the emergence of two new participants-Raina and Nana. Later the band released "Neo Ddaemunae" ( "Because of You"), the single was first brought them to the top of the music charts. In March 2010, After School released their third single called "BANG!" with a new member Lizzy.Pre-debut
Другие вопросы из категории
he never went by bus, because he enjoyed walking fast. It sometimes rained of snowed, but then Mr.Gray put his umbrella up, turned the collar of his coat up,and walked fast.
There was always a poor man at the side of a narrow street near Mr. Gray's office. He had one leg, and he sold matches in the street. A box of them cost 20p. Mr. Gray always smiled at the poor man and said, "Good morning." Then he gave him 20p. and did not take any of his matches, because he did not smoke.
One day Mr. Gray gave the poor man his 20p and began walking on,but the man shouted after him, "Sir, the matches cost 25p now!"
Задание №1
А. Answer these questions.
1. Who did Mr. Gray always see in the street❓
2. What did Mr.Gray always say and do❓
3. Did he take any matches❓
4. Why❓
5. What did the poor man shout after him one day❓
Задание №2.
В. Which words in the story on page 28 mean the opposite of :
1. bought
2. give
3. never
4. night
5. rich
6. said very quietly
7. slowly
8. wide
Задание №3
С. Put the number of the correct sentence under the correct picture.
ОН У МЕНЯ В ФАЙЛЕ❗❗❗❗❗❗
Помогите пожалуйста срочно надо !!!!!!!!
Читайте также
языку 9 класса. Роль технического прогресса в современном обществе. Проект небольшой, чтобы рассказать за 4-5 минут, а главное на АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ!!! В теме обязательно должна быть проблема для обсуждения (например: телефоны вредят нашему здоровью или что-то вроде того)
План примерно такой:
1. Вступление (здороваешься с комиссией, приветствуешь всех рассказываешь о проекте и почему его выбрал.)
2. Главная часть (Рассказываешь о техническом прогрессе его влиянии, о том как это хорошо или плохо, затрагиваешь острую проблему влияния технического прогресса)
3. Заключение. (Подводишь вывод о технологическом прогрессе, и в конце фразочку например: Технический прогресс неизбежен и мы должны...блаблабла...)
Очень надеюсь, что найдется человек со знанием английского и поможет. (У самого жутко хромает грамматика поэтому прошу помощи.
составлены верно. План следующий:
1. Где Рассказово находится(в какой части России).
2. Рассказать о население и языках на которых оно говорит.
3. Рассказать о географической характеристики и дикой природе(климат, реки, растения и животные) в Рассказово.
Приблизительный рассказ:
1. Рассказово находится в центральной части Тамбовской равнины.
2. В Рассказово живут около 46 тысяч человек. Они говорят на Русском языке.
3. В моем городе летом жарко но зимой холодно. На территории Рассказово есть крупные реки- это Арженка и Цна. Но есть и маленькие реки: Заводская, Карьер. На территории Рассказово очень много цветов и деревьев. Поэтому я думаю что Рассказово- красивый город. На территории Рассказово в лесах живет очень много животных: лисы, зайцы, лоси. Я люблю свой город.
признакам, какой частью речи являются слова, оформленные окончанием -s и какую функцию это окончание выполняет, т. е. служит ли оно:
а) показателем 3-го лица единственного лица глагола в Present Indefinite;
b) признаком множественного числа имени существительного;
c) показателем притяжательного падежа имени существительного
1. My brother has many friends.
a) –s b) –s c) -s
2. This is my sister’s book.
a) –s b) –s c) -s
3. We often buy tomatoes and potatoes in the supermarket.
a) –s b) –s c) -s
4. Ann lives in Moscow.
a) –s b) –s c) -s
5. I am always in time for the lessons.
a) –s b) –s c) -s
II Перепишите следующие предложения и переведите их, обращая внимание на особенности перевода на русский язык определений, выраженных именем существительным.
1. There are different types of rocket motors.
2. Where is the sports goods department? It’s on the fourth floor.
3. What is the room temperature?
4. This scientist got two State prizes.
5. There are some students on the sport ground.
Изучите тему: степени сравнения прилагательных и наречий.
III. Выполните тест. Письменно переведите предложения на русский язык.
1. She ___ than her sister.
a) tall b) taller c) more taller
2. You are even ___ than before.
a) more beautiful b) beautiful c) the most beautiful
3. I earn ___ than a postman.
a) little b) the least c) less
4. She is the ____ pupil in the school.
a) most intelligent b) more intelligent c) less intelligent
5. The ___ is the day, the ____ is the night.
a) taller … smaller b) shorter … longer c) more … worse
Изучите тему: неопределенные и отрицательные местоимения.
IV. Выполните тест. Письменно переведите предложения на русский язык.
1. He asked me ____ questions.
a) some b) any c) not any
2. I haven’t ___ money at all.
a) no b) some c) any
3. . Are the ____ pictures on the wall?
a) some b) any c) not any
4. There are ____ textbooks on the desk.
a) no b) no any c) any
5. You can buy stamps at ___ post office.
a) some b) no c) any
Изучите тему: времена группы Indefinite (Present Indefinite, Past Indefinite, Future Indefinite).
V. Выполните тест. Письменно переведите следующие предложения:
1. I ___ John and Mary last week.
a) see b) saw c) shall see
2. I ___ live far from the center of town.
a) aren’t b) don’t c) isn’t
3. My boss ____ away for the next three days.
a) are b) were c) will be
4. Do you think this style ____ me?
a) suits b) suit c) shall suit
5. Harry ___ ill last week but now he is better.
a) is b) was c) will be
кошку.
Вот план только он на английском языке написан.
1 Name
2 Where does it live?
3 How does it look like?
4 What is it like?
5 What does it eat?
6 What can it do?
7 Why is it your favourite?
Сочинить интересные вопросы про бибилиотеку и книги на английском языке. Не менее 10 вопросов.