Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 664 вопросов и 6 445 978 ответов!

помогите пожалуйста зделать прошу очень очень ,упр. 6

10-11 класс

Shumakova200074 24 марта 2015 г., 11:32:53 (9 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Natasha1evl
24 марта 2015 г., 14:29:45 (9 лет назад)

i have 3 lesson PE in week.
i think this is a effective.
i'm ran, jump and play in sport games.
we have a equipment bars, basketball Hoop, hoops, etc.
we have a competitions on checkers, fotbool, chess and etc.
(я не знаю про твою школу ничего, поэтому пишу про свою) the best athletes in my school it's volleyball-boys.
I think yes.
it's help to maintain health.

+ 0 -
EGUP
24 марта 2015 г., 16:17:41 (9 лет назад)

тебе их перевести или сразу ответить

+ 0 -
Tipichnaya
24 марта 2015 г., 18:50:28 (9 лет назад)

сразу ответ если можно

Ответить

Другие вопросы из категории

нужно перевести на английский 1. Добравшись до города,путешественники поехали в отель. 2.Получивши телеграму, он поехал на

станцию.

3.Информация, которую собрали во время экспедиции, была отправлена в институт географии.

4.Услышавши голос этого мужчины, я подумал, что знаю его, но подойдя ближе, я понял, что ошибся.

5.Кто хочет отвечать другим?

6.Он пошел в своего одеда.

7. Эта книжка давно пользовалась спросом.

8.Директор этого заведения - человек с большим жизненным опытом.

9.Путешествие на север нашей страны очень много дала молодому ученому.

10. Первый день в школе был целым событием для мальчика.

Подчеркните ing- form, определите ее функцию в предложениях.

On the other
hand, complex pedagogic cal approaches can be difficult to set up and slow to
develop, though they have the potential to provide more engaging learning
experiences for students. Somewhere between these extremes is an ideal pedagogy
that allows a particular educator to effectively create educational materials
while simultaneously providing the most engaging educational experiences for
students. Summary Marketing can be defined as identifying and meeting
consumers' wants profitably. It is not just selling, but the whole process of
researching customer needs, designing the product, promoting the product,
getting it into the hands of the consumer and ensuring that the cost of doing
all this is less than the revenue. Customer wants are identified through market
research. There are two main classifications of research: desk research and
field research. Desk research is cheaper because it uses published material,
perhaps already available in the firm, in trade magazines, in government
statistics or from some other source. However, because it has been produced for
some other purpose it may not provide the information a firm needs. Field
research can be specifically commissioned, and therefore targeted to provide
detailed information. An example of field research would be a consumer panel
testing and commenting on a trial version of a product. Maturity Time Market
research is the first stage of the product life cycle (see diagram above).
Products go through various stages from introduction to growth to maturity and
finally into decline.

The length of
time it takes a product to go through each stage varies. Some high-fashion
products are designed to go through all the stages in just one season. Other
products, for example cabbages, have been in the maturity stage for centuries. The
vast majority of ideas which firms come up with never get out of the
development stage. This is because firms have decided either that there is no
market for them or that they cannot satisfy the market profitably. The early
stages of the product life cycle are expensive: paying for research, prototypes
and machines, training workers, advertising, etc., while at the same time the
product is not generating any revenue. During the introduction stage sales will
hopefully take off, but marketing will still be expensive and production costs
will always be incurred. Even for successful products it will be some time
before the cash flowing in will match all the cash which is flowing out and
that which has been paid out on research and development.




Помогите пожалуйста!

Заполните пропуски, используя did, was,were
1 I ... reading when he called.
2 They ...waiting for the bus when I saw them.
3 Where ... you born?-I...born in London.
4 Yesterday at five there ... a good concert on.
5 ... you listen to it?
6 I... listening to it when my parents arrived.
7 What ... you doing when you saw them.

Упражнение 5. Составьте предложения из предложенных слов.

Would/ anything/ do/ people/that/ woman/ for?
With/ the man/ I / was / talking / who / comes /from / Spain.
The/ people/ I /like /I /work/ with
Job/sister/my/ looking/ is/ for/ new/ a
The/ of/sort/person/ she’s/ talk/can/you/ anything/ about/whom/with.
I/for/looked/ have/you/ everywhere.

Читайте также

Помогите пожалуйста!!!1)Нужно составить по три предложения на функции глагола"to be" на функцию смыслового,вспомогательного и модального глаголов.

и ещё выполните задание прошу очень сильно чтоб выполнили все два задания....2)попросите(прикажите) по-английски:
1..дайте мне эту книгу. 2. Принесите нам ту ручку. 3. Дайте ему эти карандаши. 4. Откройте эту книгу и читайте текст. 5. Говорите по-английски,пожалуйста. 6. Не говорите по-русски,пожалуйста (do not). 7. Закройте книгу и принесите ее мне. 8. Не открывайте это окно,пожалуйста.

Помогите прощу прошу помогите прошу прошу поогиье прошу прошу очень надо прошу прошу очень надо помогите олю прошу помогите прошу поогите помогите

помогите прошу прошу перевод прошу помогите ;с аааааааааааааааааааааа прошу помогите ;(

помогите сделать номер задание очень маленькое.Решите по скорей.

Ask questions in response to these :
пример : Susan is listening to musik.-What is Susan listening to ?
1) Timothy is going to school by bus.---How...................................?
2) My parents are discussing the TV programme.---What.....................?
3) Our teacher is telling us a funny story.Who......................?
4) Tom and Jerry are flying to Britain.Where..................?
помогите пожалуйста как можно быстрей.

ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА СДЕЛАТЬ НА

ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА СДЕЛАТЬ НА АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ ЗАДАНИЕOpen the brackets.Put the verbs into the Future Indefinite.
1.I (not to go) to the Hermitage tomorrow.
2. Kate (to give) it to you this afternoon.
3.We (to have) orange juice.
4.He (not to phone) her tonight.
5. I (to help) you with it.
6. They (not to have) coffee.
7. It is hot here, I (to open) the window.
8. I (to get) a taxi.
9. It is cold here, I ( to close) the window.
10. I (not to tell ) anyone what happened.



Вы находитесь на странице вопроса "помогите пожалуйста зделать прошу очень очень ,упр. 6", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.