Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 664 вопросов и 6 445 978 ответов!

подскажите как построить по смыслу предложение go school they to do и перевод на русский Пожалуйста

10-11 класс

MashaD14 25 янв. 2014 г., 6:34:13 (10 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
MTAru
25 янв. 2014 г., 8:17:54 (10 лет назад)

Do they go to school? Они ходят в школу? / Они учатся в школе?

Ответить

Другие вопросы из категории

Разберите предложение по составу.

She kept the list in the little red book last time.

Помогите дать совет в виде сочинения на этот текст. I a normal teenager. I want to go out and have fun with my friends and do teenage

things. But I do have parents. They know what I'm doing and with whom. I do not have any freedom. All they want to do, it tells me that bad and that I should focus more on my school. At this time in my life, my friends - it's all for me. I do not hang out with a bad crowd and I - just a simple boy who wants to entertain. So, how do the parents have no control over, and let me go and do the things that I want? Please help me before I lose my mind.

Проверьте на наличие ошибок различных.

May 17 in Novosibirsk and other cities of Russia held the event "Night of Museums". My friends and I planned a hike in Novosibirsk crematorium. He was part of a list of museums that can be visited at night. Nobody thought that there will be a lot of people, a maximum of 10-20 people. But when we saw a huge number of people, it is very surprised. The weather was terrible it was very cold and it snowed, but it did not spoil our mood. On the territory of the crematorium is a beautiful park. The building itself is black and orange. It is perfect. That night was entertainment on "Russian Fairy Tales". We passed three buildings. The first was a hangar, where a lot of interesting exhibits. I could play chess with a monster or another game. And you can go into a crystal coffin and photographed it. The second building is a museum of funerary culture. There is also very interesting. We saw a real coffin of Pharaoh that archaeologists have found. There you can see the dust was, "postmortem photographs," mourning clothes and much more. The third building was itself a crematorium. Inside it has not been such fun as in other buildings. Here we saw the cabinet where the person to prepare the funeral, and the furnace room where the ceremony takes place. It was also interesting. Inside and outside the building there are many cells where people leave the ashes of a loved one.
Coming whole territory we went home with a lot of positive emotions. This is all in a nutshell, because all that we have seen is impossible to write, need to go there yourself!

Ответьте на вопросы письменно

1.

Читайте также

III.Перепишите следующие предложения, содержащие разные формы сравнения, и переведите их на русский язык. 1.The undergraund is t

he quickest and most convenient means of transport.

2.Moscow is older than St.Peterburg.

3.The more often I visit Moscow the more I like it.

I.Перепишите следующие предложения.Определите по граммматическом признакам ,какой частью речи являются слова, оформленные окончанием -s, и какую функцию это окончание выполняет ,т.е. служит ли оно:

a) показателем 3-ого лица единственного числа глагола в Present Indefinite;

б) признаком множественного числа имени существительного;

в) апризнаком притяжательного падежа имени существительного.

Переведите предложения на русский язык

1. The moscow undergraund connects the center of the city with almost all districts and suburbs of Moscow.

2.My friend's parents live in Moscow.

3.There are many blocks of flats of modern design in Moscow.

помогите очень вас прошу ребята кто может Control work №5 1) Перепишите предложения. Определите по грамматическим признакам, какой частью речи

являются слова, оформлённые окончанием – s, и какую функцию это окончание выполняет, т. е. служит ли оно:

А) показателем 3-го лица единственного числа глагола в Present Indefinite.

Б) признаком множественного числа имени существительного.

В) показателем притяжательного падежа имени существительного.

Переведите предложения на русский язык. 1.Our plants exports a great variety of goods. 2.Last month they have read an article about the president’s message. 3.The inhabitants of Pavlodar like their town. 2)

Перепишите следующие предложения, содержащие разные формы сравнения и переведите их на русский язык. 1. I need a warmer coat. 2. Better late than never. 3. He was the eldest in the family.

3)Перепишите и письменно переведите на русский язык следующие предложения, обращая особое внимание на перевод неопределённых местоимений и их производных. 1.Does he know anything about computers? 2. Everything was tasty. 3. I want to go nowhere.

4.Перепишите следующие предложения, определите в них видовременные формы глаголов и укажите их инфинитив: переведите предложения на русский язык 1. Does she study at the Institute? 2. Tom will go to the swimming-pool tomorrow. 3. He has asked a lot of questions.

5. Прочитайте текст и письменно переведите текст: Last week we visited the plant where in June our group will have an industrial training. First we gathered at the checks. Our teacher went to the porter’s lodge and up the Personnel Department. There we met the Personnel Manager who told us many things about the plant, its history and its development, output, the work and leisure of the workers, engineers and employees. After the talk the Manager took us around the plant. First we went to the Technical Design office where new machines and tools are designed. Then we went to the Power plant that supplies the whole plant with power. We visited the foundry and saw smelting and molding. In the Assembly workshop we saw two conveyor belts where the workers were assembling and testing new machines and instruments. The excursion took almost two hours but it was very interesting and useful for us.

6. Составить вопросы к содержанию текста: общий, разделительный, альтернативный, вопрос к подлежащему, специальный.

а) Вставьте в предложения нужные по смыслу слова: somebody, something, anybody, anything:

1. Give me ... to read please.
2. There is not ... in the room.
3. ... is standing at the door.
4. There is not ... in the box.
б) Вставьте в предложения нужные по смыслу слова: nobody, nothing, everybody, everything:
1. I know ...about medicine.
2. ... read this book.
3. We read ... about it.
4. He understand ... in this article.
5. ...can speak French.
в) Подставьте подходящий по смыслу модальный глагол:
1. Mike ... speak English and French.
2. ... I ask you a question?
3. I ... not drink my tea it's too hot.
4. ... not be true.
5.You ... tell me the truth.
6. ... I use your telephone?
Помогите, пожалуйста,очень нужно((

I. Перепишите следующие предложения. Определите по грамматическим приз¬накам, какой частью речи являются слова, оформленные окончанием -s и какую функ¬цию

это окончание выполняет, т.е. служит ли оно:
а) показателем 3-го лица единственного числа глагола в Present Indefinite;
б) признаком множественного числа имени существительного;
в) показателем притяжательного падежа имени существительного (см. образец выполнения 1).
Переведите предложения на русский язык.
1. There are a lot of holidays in Japan.
2. The Dolls’ Festival is the most beautiful holiday of the year.
3. This old custom still exists in Japanese villages.
II. Перепишите следующие предложения и переведите их, обращая внимание на особенности перевода на русский язык определений, выраженных именем существи-тельным (см. образец выполнения 2).
1. Please help me with my chemistry task.
2. There were a lot of children in the school yard.
3. Victory Day is a national holiday in Russia..

III. Перепишите следующие предложения, содержащие разные формы сравнения прилагательных, и переведите их на русский язык.
1. The dolls made for this prayer became more and more beautiful.
2. This is the happiest day in my life.
3. The more you learn, the more you know.
помогите пожалуйста)))

вставь в текст подходящие по смыслу предложения:текст про тюленей

ПРЕДЛОЖЕНИЯ КОТОРЫЕ НАДО ВСТАВИТЬ В ТЕКСТ:
1.makes the same journey twice a year
2.december-march;goes to California to have its babies
3.travels to Alaska to find food
4.April-August:goes back to California to lose its old coat and grow a new one
САМ ТЕКСТ:

Elephant seals sometimes called sea elephants make the same journey not once but......................!
From...............,the seals go to the warm waters of California to have.................. .
Then they travel to the cold waters of......................... to find....................... .
From.............. , the seals go back to............... to lose their old....................... and.................... .
Elephant seals travel a long way- and get a lovely new coat too!



Вы находитесь на странице вопроса "подскажите как построить по смыслу предложение go school they to do и перевод на русский Пожалуйста", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.