Как перевести две следующие фразы. Помогите, пожалуйста, всю голову сломал, наработки есть, но не уверен в точности.
10-11 класс
|
You don't need not to present him.
He's so minor, as minor as he can be.
Вам нет необходимости дарить ему.
Он такой низкий(как человек, положение в общесьтве), как низок, он может быть.
Да, правильно рассуждаете, но в английском языке, по идее, не бывает двойных отрицаний. тогда "у вас есть необходимость одарить его".
согласна, нет двойного, либо предложение на правильно написано...
Да,имеет место быть так.
Скауттрэвэл, вы сами как думаете?
Мне тоже кажется, что предложение написано неправильно, я уже об этом тоже думал. А вот еще по поводу второй фразы, это единственно достоверный перевод, напрягает слово "minor" его значение.
Другие вопросы из категории
Нужен точный перевод
Нужно ли добавление is?
1
2. How long __________________________. I __________________________________ (work) all weekend so I won’t be energetic on Sunday night.________ (you / wait) when you finally get your exam results?
3. Julie __________________________________ (not / eat) much, so we’ll need to make sure she has a good meal when she arrives.
4. How long __________________________________ (she / plan) to move house when she finally moves?
5. __________________________________ (she / wait) long by the time we get there?
6. __________________________________ (he / play) computer games for ten hours when he finally stops?
7. They __________________________________ (study) all day, so they’ll want to go out in the evening.
8. They __________________________________ (not / stay) in the hotel for long when she arrives.
9. I __________________________________ (not / walk) when I meet you – I’ll have been cycling.
10. She __________________________________ (play) squash, so she won’t be dressed up.
11. We __________________________________ (look) at houses for four months next Tuesday.
12. We __________________________________ (not / do)this project for long when the inspector arrives.
13. How long __________________________________ (you / work) on this project when it is finished?
14. __________________________________ (you / buy) clothes when I see you?
15. He __________________________________ (not / do) much work, so he’ll be happy to start a new project.
16. How long __________________________________ (the children / sleep) in the living room when their new bedroom is ready?
17. How long __________________________________ (he / train) when he enters the competition?
18. __________________________________ (you / take) exams the day we meet?
19. I __________________________________ (answer) students’ questions all morning, so I’ll want a quiet lunch.
20. __________________________________ (they / travel) for long when they arrive?
Читайте также
Dear friends,
Welcome to Green School!
Let's read and write in English.
Let's run and jump in the forest!
Let's
go to school together!
Mr Greenwood and his pupils
Помогите пожалуйста дописать предложения в рассказе и перевести его.
1) He is an elephant.
2) His _____________ is Thomas.
3) He isn't angry.
4) He is _________________________.
5) He can _______________________________.
6) He can't ________________________________________.
7) We _____ to school together.
предлог, означающий принадлежность + водное животное.
Получается, или a или an + wonderful, pretty + teapot + of + какое-то водное животное. Помогите пожалуйста!
Ребята помогите пожалуйста срочно надо!!!
Write the following word combinations in the plural form using
possessive case(Напишите следующие комбинации слов во множественном
числе используя притяжательный падеж)
например:This boy/ bag- these
boys'bags
1)this engineer/work.......
2)my sister/clothes......
3)this woman/secret.....
4)that country economy.....
5)this