Переведите стихотворение,пожалуйста.(как проза либо как стихотворение) Очень срочно! Why is nothing ever easy?
10-11 класс
|
Why are some boys so very sleazy?
Почему не все так просто?
Почему некоторые мальчики такие неряшливые?
Почему у меня не может быть того нового брендового платья?
Почему я так волнуюсь?
Почему мои родители никогда не верят мне?
Почему они никогда не видят...
Почему я чувствую себя такой несчастной?
Почему они всегда хотят, чтобы я еще носила подгузники?
Почему мое лицо словно кусок сала?
Почему эти годы действительно так трудны?
Есть причина всех этих проблем и слез.
Я прохожу через мои подростковые годы!
Разочарованные подростки,
Скарборо.
Другие вопросы из категории
What is the Basis of Agricultural Land Grading?
Land classification differs much in various countries. The agricultural land is usually graded according to the degree to the degree to which its physical characteristics impose long-term limitations on agricultural use. The limitations operate in one or another way: they may affect the range of crops, which can be grown, the level of yield, the consistency of yield, and the cost of obtaining it. The ability to grow a wide range of crops (including grass) whether actual or potential is given considerable weight. It does not outweight the ability to produce consistently high yields of a somewhat narrower range of crops.
The main physical factors that are taken into account by land use planners are climate, rainfall, temperature, relief, particularly slope and soil wetness, depth, texture, structure, stoniness and available water capacity.
The grading of agricultural land on the basis of physical quality alone is not sufficient for proper and sound land use planning. The planners must consider other less permanent factors such as standard and adequacy of fixed equipment in the state and collective farms, the level of management, farm structure and accessibility. All these factors must be taken into account and defined in order to make a comprehensive assessment of land capability
1. `Where` s your key? I don’t know. I`ve lost it.(lose)
2. I..was..very tired, so I Lay down on tne bed and went to sleen(be).
3. Mary… to Australia for a while but she`s back again now. (go)
4. «Where`s Ken?» «He … out. He`ll be back in about an hour».(go)
5. I did German at school but I … most of it . (forget)
6. I meant to phone Diane last night but I…(forget)
7. I… a headache earlier but I feel fine now. (have)
8. look! There`s an ambulance over there. There … an accident. (be)
9. They`re still building the new road. They … it. (not/finish)
10. «Is Helen still here?» «No, she … out» (just/go)
11. The police … three people but later they let them go. (arrest)
12. Ann …. Me her address but I`m afraid I …. It. (give, lose)
13. Where`s my bike? It … outside the house. It…! (be, disappear)
14. What do you think of my English ? Do you think I…? (improve)
Читайте также
"A young lady went to a clothes shop last week."
1. Перевести предложение
2.Подчеркнуть подлежащие и сказуемое
3.Определить в каком времени сказуемое
4.Сделать предложение в отрицательной форме
5.Составить 5 вопросов к предложению
Если можно как можно быстрее, очень буду благодарен!
го року.2. Його не так легко загнати у глухий кут.3. Чим покрита підлога у твоїй кімнаті? 4. Вікно вашої кімнати виходить у сад, чи не так? 5. Ця нова скатертина дуже гарна, правда? 6. Де відбувалися XXVII Олімпійські ігри?- У Сіднеї.7. Географічний центр Європи розташований в Україні, чи не так? 8. 28 червня ми відзначаємо День конституції України.9. У Києві багато вищих навчальних закладів.10. Кияни пишаються своїм містом.11. Англійська мова- найпоширеніша на Землі. Нею користуються у всіх країнах.12. Є американський, канадський та австралійський варіанти англійської мови.13. Клімат Великої Британії відрізняється від нашого
Speak about your class. Use everybody, not everybody, nobody. ___ speaks Italian. ___ learns to play tennis. ___ likes pop music. ___ is a good football player. ___ can sing or dance. ___ plays golf. ___ has a pet. ___ wants to be an engineer. ___ goes to the sea for holidays. ___ travels about Russia. ___ can draw or paint well. ___ wants to speak good English