Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 663 вопросов и 6 445 977 ответов!

перевести текст только не через гугл))))пожалуйста помогите!!!! молодой писатель ходил взад и вперед по комнате. он пытался найти тему для рассказа .

10-11 класс

рассказ был давно обещан редактору. срок подходил ,а ничего еще не было сделано. молодой писатель посмотрел на книжные полки . сколько уже написано-подумал он.-все хорошие темы уже много раз использованы. вот хотябы эти рассказы. они были написаны до моего рождения. и это хорошие рассказы . без сомнения,их в свое время читалт они нравились ,и о них говорили. но сейчас они совершенно забыты . а что,если .... к концу дня один из забытых рассказов был перепечатан и отослан в редакцию. на следующий день пришло письмо от редакции журнала. это безобразие - писал редактор .- такие поступки нельзя ни простить ,ни понять. ведь этот рассказ был опубликован в нашем журнале только месяц тому назад!

Аяулым98 04 нояб. 2013 г., 20:30:30 (10 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Gilham77
04 нояб. 2013 г., 22:17:47 (10 лет назад)

A young writer was walking the floor. He was trying to find a theme of a story. The story  was promised a redactor. The time was up but nothing had done. The young  author looked at bookcases. "Too many books had been written-thought he-all themes had been   used. For instanse, theese stories. They had been written a long time before my birthday. And they are good. Certainly, they were being read, they were told about, but now they are forgotten. What if... By the end of the day one of the forgotten tales was reprinted and sent. A letter from editor was sent the next day. Thats awful! wrote the editor- theese actions cant be understood and forgiven because this story was published in our magazine just 1 mounth before!

 

Ответить

Другие вопросы из категории

пяти задание пж срочно
II. Переведите на английский язык, употребляя глаголы в Active

или Passive Voice.1. Меня часто приглашают в кино. 2. Моей сестре часто помогают в школе. 3. Учитель поставил мне хорошую оценку. 4. Дома меня похвалили. 5. Маму попросят не беспокоиться. 6. Маме дадут чашечку кофе. 7. Когда разбили чашку?

III. Переведите на английский язык, соблюдая правило согласования времен.Она сказала, что больше не будет купаться, потому что вода холодная. Моя двоюродная сестра сказала, что любит оперу и будет рада пойти с нами в театр, хотя уже дважды слушала „Травиату". Все были уверены, что Борис хорошо сдаст экзамены. Он говорил, что Лев Толстой — его любимый писатель. Я знал. что вы живете в Москве, но не знал вашего адреса.

Читайте также

КТО ХОРОШО ПОНИМАЕТ АНГЛИЙСКИЙ, ПОМОГИТЕ, ПОЖАЛУЙСТА, ПЕРЕВЕСТИ ТЕКСТ ТОЛЬКО НЕ ЧЕРЕЗ ПЕРЕВОДЧИК!!!!!!!!!!!! 1.Сколько

раз в день кормят рыб?-Их кормят один раз в день.

2.Когда построили вашу школу?- Её построили пятнадцать лет назад.

3.Пиццу уже принесли?- Нет её сейчас готовят.

4.Когда отремонтируют эту дорогу?- Её отремонтируют до конца месяца.

5.Мне вчера не сказали о вашем визите.

6.Где Джек? Его ждут.

7.Вас когда-нибудь учили, как себя вести?

8.Детей отправили спать перед тем, как начался фильм.

9.Где Линда?- Ей сейчас показывают её новую комнату.

10.Что-то нужно сделать для этих людей.

Переведите на англиский язык,употребляя глаголы в PRESENT SIMPLE!!! Только не через переводчик пожалуйста!!!!

1.Когда вы встаете? --Я встаю без четверти семь
2.Когда встает твой брат? --Он встает без двадцати восемь.--А твоя сестра тоже встает без двадцати восемь? --Нет.Мой брат ходит в школу,а моя сестра не ходит в школу.Она еще не ученица.Она встает в девять часов.
3.Мой брат работает в больнице.Он врач.Он встает двадцать минут восьмого.Он работает утром и днем.Вечером он не работает.Вечером он отдыхает.
4.Твоя сестра говорит по-французски? --Нет.Он говорит по-немецки,а ее муж говорит по-английски.

Нужно перевести текст, только не через переводчик:: The Difficult Child The difficult child is the child who is unhappy. He is at war with himself, and

in consequence, he is at war with the world. A difficult child is,, nearly always made difficult by wrong treatment at home. The moulded, conditioned, disciplined, repressed child — the unfree child, whose name is a Legion, lives in every comer of the world, He lives in our town just across the street, he sits at a dull desk in a dull school, and later he sits at a duller desk in an office or on a factory bench. He is docile, prone to obey authority, fearful of criticism, and almost fanatical in his desire to be conventional and correct. He accepts what he has been taught almost without ques¬tion;, and he hands down all his complexes and fears and frustra¬tions to his children. Adults take it for granted that a child should be taught to behave in such a way that the adults will have as quiet a life as possible. Неnce the importance attached to obedience, to manner, to docility. The usual argument against freedom for children is this: life is hard, and we must train the children so that they will fit into life liter on We must therefore discipline them. If we allow them to do what they like, how will they ever be able to serve under a boss? How will they ever be able to exercise self-discipline? To impose anything by authority is wrong. Obedience must come from within —not be imposed from without. The problem child is the child who is pressured into obedience and persuaded through fear. Fear сад be a terrible thing in a child’s life. Fear must be entirely eliminated — fear of adults, fear of punishment, fear of disapproval. Only hate can flourish in the atmosphere of fear. The happiest homes are those in which the parents are frankly honest with their children without moralizing. Fear does not enter these homes. Father and son are pals. Love can thrive. In other homes love is crushed by fear. Pretentious dignity and demanded respect hold love aloof. Compelled respect always implies fear. The happiness and well-being of children depend on a degree of love £md approval we give them. We must be on the child’s side. Being oil the side of the child is giving love to the child — not possessive love — not sentimental love - just behaving to the child in such a way the child feels you love him and approve of him. Home plays many parts in the life of the growing child, it is the natural source of affection; the place where he can live with the sense Of security; it educates him in all sorts qf ways, provides him with his opportunities of recreation, it affects his status in society. Children need affection. Of all the functions of the family that of providing an affectionate background for childhood and adolescence has never been more important than it is today. Child study has enabled us to see how necessary affection is in ensuring proper emotional development; and the stresses and strains of growing up in modern urban society have the effect of intensifying the yearning for parental regard. The childhood spent with heartless, indifferent or quarrelsome parents or in a broken home makes a child permanently embittered. Nothing can compensate for lack of parental affection. .When the home is a loveless one, the children are impersonal and even hostile. Approaching adolescence children become more independent of their parents. They are now more concerned with what other kids say or do. They go on loving their parents deeply underneath, but they don’t show it on the surface. They no longer want to be loved as a possession or as an appealing child. They are gaining a sense of dignity as individuals, and they like to be treated as such. They develop a stronger sense of responsibility about matters that they think are important. From their need to be less dependent on their parents, they turn more to trusted adults outside the family for ideas and knowledge. In adolescence aggressive feelings become much stronger. In this period, children will play an earnest game of war. There may be arguments, roughhousing and even real fights. Is gun-play good or bad for children? For many years educators emphasized its harmlessness, even when thoughtful parents expressed doubt about letting their children have pistols and other warlike toys. It was assumed that in the course of growing up children have a natural tendency to bring their aggressiveness more and more under control.

Нужно перевести текст,только не через переводчик (промт) TELEPHONE COMMUNICATION.

One of the most important kinds of wired communication is telephony. It is the transmission of speech over a considerable distance by means of electric current. Telephone set includes a transmitter, and an electric network in addition to receiver. The transmitter or microphone consists of a diaphragm, carbon chamber with carbon granules and insulating spacer and conductor. The electric current passes through the diaphragm and carbon granules. When we speak we produce sound waves which make the diaphragm vibrate. The diaphragm in its turn pushes the carbon granules which makes more or fewer contacts and decreases or increases the resistance.
Thus the waves of electric current vary depending on the sounds we produce and pass along the line and finally reach the receiver. The receiver consists of electromagnet coils, a steel magnet and a diaphragm. A variable current passing through the magnet's coil makes the diaphragm vibrate. The frequency of these oscillations is the same as that of the transmitter. Therefore the receiver reproduces the same sounds as are spoken into the microphone. The telephone was designed in 1875 by Alexander Bell. Later on the development of the telephone changed its construction, it became more complex. Auxiliary elements were used in the circuit
to provide better transmission of speech. Further on the development improved the switching system. Now very complex telephone constructions are used and a new kind of telephone appeared -
radiotelephone.

Переведите на английский язык употребляя глаголы в PRESENT SIMPLE.ТОЛЬКО НЕ ЧЕРЕЗ ПЕРЕВОДЧИК ПОЖАЛУЙСТА!!!

Мой дядя инженер.Он очень занят.Его рабочий день начинается рано утром.Он всатает в семь часов.Он умывается,одевается и завтракает.После завтрака он идет на работу.Он работает в институте.Он любит свою работу.Он женат.Его жена врач.Она работает в больнице.Вечером она изучает французский язык.Она посещает курсы французского языка.Мой дядя не говорит по-французский.Он говорит по-русский и по-немецкий.Он изучает английский язык.Вечером он посещает курсы английского языка.Сын моего дяди ученик.Он ходит в школу.В школе он изучает английский язык.



Вы находитесь на странице вопроса "перевести текст только не через гугл))))пожалуйста помогите!!!! молодой писатель ходил взад и вперед по комнате. он пытался найти тему для рассказа .", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "10-11" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.