Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 660 вопросов и 6 445 973 ответов!

ПЕРЕВЕДИТЕ ПОЖАЛУЙСТА НА РУССКИЙ БЛИЗКО К ТЕКСТУ: 1. The must - have thing for everyone is a mobile phone, but I think that only older people

5-9 класс

should have them. Children are just wasting money and time on them, and it could damage their health. A lot of teenagers are used to taking their mobile phones to school now, but I don't see the real need to because schools will phone home if there are any problems.

2. I don't worry that people are listening. If you're in a public place, you're fair game. They're just social calls and I don't talk that long, just make plans with friends, find out what everybody is doing. Before people had mobiles, back in the 1970s, how did they make plans for Saturday night? Mobile phones are the perfect way to organise last-minute parties. Word spreads fast from phone to phone. Send a text, wait an hour and everyone will be at your house, even the cops!

3. They are everywhere on the campus, going from class all student have mobiles stuck to their ears. I hear kids say all kinds of things on their phones, things I don't want to hear about ... silly, unnecessary chats.
You get mobiles in class too. There's rarely a lecture when somebody's mobile doesn't go off! I just can't get used to it!
I find it so annoying because mobile calls become more important that face-to-face conversations. When a mobile rings, conversations get put on hold. That doesn't seem right!

4. I use my mobile to call my husband to tell him I'm OK. Mostly I use it when I want to put somebody's mind at ease, if I'm running late or in an emergency. Even then, I'm still not sure when or where it's acceptable to make a mobile-phone call. I am concerned about talking on my phone and disturbing people near me. I think I'm quiet enough, but I still wonder if it is OK.

Чертенок3 26 сент. 2014 г., 3:51:50 (9 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Lamartin96
26 сент. 2014 г., 4:40:29 (9 лет назад)

Главная вещь для кажого-это мобильный телефон, но я думаю что  он должен быть только  у взрослых людей. Дети тратят на нём деньги опять и опять, и они кончатся в конце концов. Множество подростков использую мобильный телефон в школе, и разговаривают по нему, ну я думаю что на самом деле он не нужен в школе, потому что из школы можно без проблем позвонить домой.

+ 0 -
KetKlambr
26 сент. 2014 г., 6:40:37 (9 лет назад)

Есть вещь для всех, это мобильный телефон, но я думаю, что только пожилые люди должны иметь их. Дети просто тратить время и деньги на них, и это может повредить их здоровью.Многие подростки используют для принятия своих мобильных телефонов в школе, но я не вижу реальной необходимости, потому что школы будут звонить домой, если есть какие-то проблемы.

 В основном я использую его, когда я хочу поставить виду кого-то в своей тарелке, если я опаздываю или в чрезвычайной ситуации. Даже тогда, я все еще не уверена, когда и где это приемлемо, чтобы сделать мобильный телефон вызова. Я обеспокоена говорить на моем телефоне. 

Ответить

Другие вопросы из категории

маленькое сочинение! можно и не на анг! заранее спасибо!

Вы хотите отправиться в поход? почему? почему бы и нет? написать об этом. использовать фразы из текста или свои собственные идеи. начинаются с "кемпинг это настоящее приключение» или «Я ненавижу Кемпинг"

Читайте также

ест по английскому языку. . . . I. Перепишите следующие предложения. Переведите их на русский язык. Определите по грамматическим

признакам, какой частью речи являются слова, оформленные окончанием -s и какую функцию это окончание выполняет, т. е. служит ли оно:
а) показателем 3-го лица единственного лица глагола в Present Indefinite;
b) признаком множественного числа имени существительного;
c) показателем притяжательного падежа имени существительного

1. My brother has many friends.
a) –s b) –s c) -s
2. This is my sister’s book.
a) –s b) –s c) -s

3. We often buy tomatoes and potatoes in the supermarket.
a) –s b) –s c) -s
4. Ann lives in Moscow.
a) –s b) –s c) -s
5. I am always in time for the lessons.
a) –s b) –s c) -s

II Перепишите следующие предложения и переведите их, обращая внимание на особенности перевода на русский язык определений, выраженных именем существительным.
1. There are different types of rocket motors.
2. Where is the sports goods department? It’s on the fourth floor.
3. What is the room temperature?
4. This scientist got two State prizes.
5. There are some students on the sport ground.

Изучите тему: степени сравнения прилагательных и наречий.
III. Выполните тест. Письменно переведите предложения на русский язык.
1. She ___ than her sister.
a) tall b) taller c) more taller
2. You are even ___ than before.
a) more beautiful b) beautiful c) the most beautiful
3. I earn ___ than a postman.
a) little b) the least c) less
4. She is the ____ pupil in the school.
a) most intelligent b) more intelligent c) less intelligent
5. The ___ is the day, the ____ is the night.
a) taller … smaller b) shorter … longer c) more … worse

Изучите тему: неопределенные и отрицательные местоимения.
IV. Выполните тест. Письменно переведите предложения на русский язык.
1. He asked me ____ questions.
a) some b) any c) not any
2. I haven’t ___ money at all.
a) no b) some c) any
3. . Are the ____ pictures on the wall?
a) some b) any c) not any
4. There are ____ textbooks on the desk.
a) no b) no any c) any
5. You can buy stamps at ___ post office.
a) some b) no c) any

Изучите тему: времена группы Indefinite (Present Indefinite, Past Indefinite, Future Indefinite).
V. Выполните тест. Письменно переведите следующие предложения:
1. I ___ John and Mary last week.
a) see b) saw c) shall see
2. I ___ live far from the center of town.
a) aren’t b) don’t c) isn’t
3. My boss ____ away for the next three days.
a) are b) were c) will be
4. Do you think this style ____ me?
a) suits b) suit c) shall suit
5. Harry ___ ill last week but now he is better.
a) is b) was c) will be

4. Выберите требуемую по смыслу форму глагола и переведите предложения на русский язык: 1. If I have time I

(go, will go) to the Tretyakov Gallery.

2. If I were you I (will go, would go) to the Tretyakov Gallery tomorrow.

3. If he (studied, had studied) hard he would have entered Moscow University.

5. Переведите предложения на русский язык, обращая внимание н согласование времен:

1. She told me that she had many friends in Moscow.

2. The teacher asked the students who had been to the Tretyako Gallery.

3. He said that he would go to Lake Baikal the following week.

6. Переведите предложения на русский язык, обращая внимание на причастные обороты:

1. The Volga flowing into the Caspian Sea is the biggest river in Europe.

2. Russia is a land of a great number of rivers, some of them being among the longest in the world.

3. Numerous canals join all the rivers in the European part of Russia making it the largest water route in Europe.

III. Перепишите следующие предложения, содержащие разные формы сравнения, и переведите их на русский язык. 1. Moscow is the largest city n Russia. 2. The

more experiments we carry out, the more data we obtain. 3. This is the most beautiful view I have ever seen in my life.
IV. Перепишите и письменно переведите предложения на русский язык, обращая внимание на перевод неопределённых и отрицательных местоимений. 1. Any monument in the city has its own history. 2. Nobody knows anything about this experiment. 3. The names of some streets and squares are living history of the city.

Определите, чем являются выделенные слова: причастием 2 или личной формой глагола. Переведите предложения на русский язык:

Cosmic rockets launched with first space velocity (7, 9 km. per sec.) become artificial satellites of the Earth.
He passed by without saying a word.
An ammeter is an instrument used to measure the current.
Определите время и залог сказуемого и переведите следующие предложения на русский язык:

1. Their house was made of brick.
2. The metre rule is divided into 100 centimetres.
3. I am interested to see this apparatus in operation.
4. Michael Faraday, English experimental physicist, in his early life worked as a bookbinder’s apprentice (ученик переплетчика) earning his living.



Вы находитесь на странице вопроса "ПЕРЕВЕДИТЕ ПОЖАЛУЙСТА НА РУССКИЙ БЛИЗКО К ТЕКСТУ: 1. The must - have thing for everyone is a mobile phone, but I think that only older people", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "5-9" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.