Помогите сделать номера 1,2,3,4.
5-9 класс
|
1. A. 1. detective, 2. funny, 3. take, 4. investigated by, 5. stories, 6. well,7. taste, 8. hair, 9. stand, 10. jackets.
2. 11. of 12 about 13 in 14 at 15 about 16 at
3. 17 site 18 down 19 top 20off 21 to 22 ahead 23 out
4. 25 was walking 26 saw 27 was sitting 28 asked 29 went 30 was resting 31 aw 32 was running 33started 34 touched
Другие вопросы из категории
Заранее спасибо
window.Amelia Bedelia went into the store. What kind of help wanted ?she asked Sewing help said the lady .Can you sew? Yes said Amelia Bedelia I am very handy with a needle. Then come with me said the lady. She took Amelia Bedelia into a back room. Please shorten these dresses.They are already marked said the lady. All right said Amelia Bedelia .The lady left her. I don't need to sew to do this said Amelia Bedelia.She took the scissirs and shortened those dresses. Amelia Bedelia went back to the front of the store. I'm finished she said.What is next? Finished !Said the lady.How could you be? The lady went into the back room.She saw the dress. Oh no!she said You have ruined them. But i just shortened them said Amelia Bedelia. Oh go away said the lady i don't want yoy.So Amelia Bedelia went. Some folks she said .I just don't understand them.
Привет, это - Марина. Как жизнь? Вы могли задать Вашему учителю вопрос для меня? Мне нравится английский язык очень, но когда некоторые английские мальчики и девочки приехали в нашу школу на обменной программе, я не мог понять их. Что я должен сделать?
Наилучшие пожелания, Марина
Дорогой Миша,
Привет, Вова здесь. Как жизнь в Англии? Я нуждаюсь в Вашем совете. Когда я нахожу новые слова в тексте, я всегда ищу их в словаре, но на следующий день я не могу помнить их. Что я должен сделать?
Все лучшее, Вова
Привет, Миша,
Это - Логово. Я надеюсь, что Вы в порядке. Вы можете дать мне некоторый совет? Когда я говорил на английском языке с носителями языка (носители языка), они не могли понять меня. Что я делаю неправильно?
Нетерпеливое ожидание Вашего ответа, Логова
Привет, Миша,
Это - Кейт. Вы помните меня?
Я боюсь, я не делаю успехов. Я изучил все правила грамматики и все слова в нашем учебнике, но когда я пытаюсь говорить, я делаю много ошибок. Я пытаюсь посмотреть новости на английском языке на Си-Эн-Эн также, но я не понимаю это очень хорошо. Пожалуйста, попросите у своих учителей совет.
Поддержите контакт, Кейт
Привет, Миша
Моя мать заставляет меня изучить английский язык, но есть проблема. Когда учитель объясняет новые вещи в классе, я понимаю это, но два дня спустя я ничего не могу помнить. Помощь!
Любовь от всех нас, Светы
Читайте также
about schools in England.
Вот слова: Subjects, lesson, breaks, food, clubs. Помогите сделать
Use the words in brackets to make sentences, as in the example. Mind the tenses.
Вот есть пример:
-Tina is at the hairdresser's. (cut/hair)
-She's having her hair cut.
Помогите сделать такое-же и с этими предложениями:
1. Sheila will go to the dressmaker. (make/dress)
2. Danny went to the mechanic yesterday. (fix/car)
3. Evelyn went to the beauty salon yesterday. (do/nails)
4. Bob has taken his shoes to the shoemaker. (mend/shoes)
5. Jill called the painters. (paint/house)
6. Steve went to the drycleaner's. (clean/suits)
7. The Smiths have gone to the photographer's. (develop/film)
можно написать только номер предложения и слово(первое или второе.можно цифру)
Use the words in brackets to make sentences, as in the example. Mind the tenses.
Вот есть пример:
-Tina is at the hairdresser's. (cut/hair)
-She's having her hair cut.
Помогите сделать такое-же и с этими предложениями:
1. Sheila will go to the dressmaker. (make/dress)
2. Danny went to the mechanic yesterday. (fix/car)
3. Evelyn went to the beauty salon yesterday. (do/nails)
4. Bob has taken his shoes to the shoemaker. (mend/shoes)
5. Jill called the painters. (paint/house)
6. Steve went to the drycleaner's. (clean/suits)
7. The Smiths have gone to the photographer's. (develop/film)
Помогите сделать №3 пожалуйста! В долгу не останусь!