Статистика
Всего в нашей базе более 4 327 663 вопросов и 6 445 978 ответов!

Составьте историю на одну из следующих фраз:

5-9 класс

1) "The car broke down in the middle of the road" Машина сломалась на середине дороги2)"The fire broke out at midnight" Пожар разразился ночью3)"She broke into a hysterical laughter" Она разразилась истеричным смехом4) "And then he began thinking of how to break away" И затем он начал думать о том как убежать

Кристинка1234567 18 марта 2017 г., 7:41:30 (7 лет назад)
Рейтинг
+ 0 -
0 Жалоба
+ 0 -
Milosha23
18 марта 2017 г., 10:37:30 (7 лет назад)

Это было вечером в кафе.Она сидела за столиком со своим другом.Они очень долго беседовали на разные темы.....................................После того как он рассказал эту удивительную историю,она разразилась истеричным смехом......................

It was at night in cafe.She was sitting at the table with her friend.They talked for a long time on various topics..................................After he told this amazing story,she broke into hysterical laughter.....................................
Ну там где точки можешь что-нибудь добавить сам :)

Ответить

Другие вопросы из категории

Astana is the capital of Kazakhstan.Its in the central part of Kazakhstan,on the river Esil.It has a population of over seven hundred thousand

people.Astana is famous for its modern buildings.The popular building are the monument of Baiterek,the Circus and the entertainment centre of Duman.Astana also has a problem with trafik.There are many cars on the streets.Thatis why the city is noisy and crowded. Astana is not a centre for tourism but itis a cultral and business centre .It has a lot of cinemas,theatres and museums.Most of wide streets are in the centre.
перевести на русс

taller/teacher/than/you/are/your
6. Составьте вопросы с оборотами «there is» , «there are» по образцу A. There is a bus at the bus stop, (a trolley-bus) Is there a

trolley-bus there? Yes, there is one No, there isn’t any

B. There are buses at the bus-stop. (trams) Are there trams there? Yes, there are some. No, there aren’t any.

A. 1.There is a dictionary in my bag (a text-book).2. There is some chalk here(a duster). 3. There is a fur hat on the counter, (a pair of gloves). B. 11. There are plenty of apples on the trees this year (plums). 12. There are many cows in the field, (horses). 16. There are two beds in the bedroom, (a sofa).

Читайте также

Составьте историю на одну из следующих фраз: 1) "The car broke down in the middle of the road" Машина сломалась на середине дороги 2)"The

fire broke out at midnight" Пожар разразился ночью

3)"She broke into a hysterical laughter" Она разразилась истеричным смехом

4) "And then he began thinking of how to break away" И затем он начал думать о том как убежать

На любую тему 10+ предложений, пожалуйста)

Упр. 226. Раскройте скобки, употребляя глаголы в одном из следующих времен: Present . Past, Future Simple; Present, Past Continuous, Present, Past Perfect.

1. You (to go) to the library tomorrow? — No, I already (to be) to the library this week. I (to be) there on Monday. As a rule, I (to go) to the library every Wednesday. But yesterday I (not to go) there, because I (not to read) the book. I (to read) it now. I (to go) to the library on Saturday if I (to finish) the book by that time. 2. As soon as I (to receive) a letter, I shall go to Moscow. 3. Yesterday I (to put) five apples into the vase. Where they (to be) now? — I (to eat) them. You (to bring) some more tomorrow? — Yes, if you (not to make) noise when granny (to sleep). 4. You ever (to be) to the Hermitage? 5. What Nick (to do) when you (to ring) him up yesterday? — He (to play) the piano. He (to tell) me that he already (to write) his composition. 6. Why she (to sleep) now? It (to be) too early. She never (to sleep) at this time.

Упр. 227. Раскройте скобки, употребляя гла голы в одном из следующих времен: Present, Past, Future Simple; Present, Past Continuous; Present, Past Perfect.

1. You (to go) for a walk with me? — I (to be) sorry, I can't. I (to do) my homework. I (not yet to write) the English exercise. If you (to wait) for me, I (to go) with you in half an hour. I (to want) to go for a walk very much, because I (not to go) for a walk yesterday. 2. Don't go to Nick's place now, he (to work). He (to finish) his homework at seven o'clock. If you (to come) after seven, he (to be) very glad. 3. Pete (to go) to the cinema? —Yes, I (to think) so. He usually (to play) in the yard at this time, and now he (not to be) there. 4. He (to read) a book at five o'clock esterday.

5. Yesterday the children (to do) all their homework before mother (to come) home, and when she (to come), they (to play) with the cat. 6. I (to lose) my key when I (to play) in the yard yesterday. 7. Ring me up as soon as you (to come) home. 8. Where you usually (to take) books for reading?

Упр. 228. Раскройте скобки, употребляя гла голы в одном из следующих времен: Present, Past, Future Simple; Present, Past Continuous; Present, Past Perfect.

1. What you (to learn) for today? — I (to be) sorry, I (not to prepare) my lesson. I (to be) ill yesterday and (not to know) what to do. I (to prepare) my lesson tomorrow. — If you (not to prepare) your lesson tomorrow, you (to get) a bad mark. 2. What you (to do) at five o'clock yesterday? 3. Mike always (to do) his homework in the evening, but today he (to begin) doing it as soon as he comes from school, because his father (to promise) to take him to the theatre. 4. When Mary (to come) home, her brother (to read) the book which she (to bring) him two days before. 5. Autumn (to come). It (to be) November now. It (to get) colder, the days (to get) shorter. It often (to rain). Soon it (to be) very cold. 6. When I (to do) my homework yesterday, I quickly (to run) to the yard, because my friends (to wait) for me there. 7. We (to have) a good time last summer.

1.Раскройте скобки, употребив глаголы в одном из следующих времен Active: Present, Past, Future Indefinite; Present, Past Continuous; Present, Past

Perfect. 1.You ( to go) to the library tomorrow?-No, I already (to be) to the library this week. I ( to be) there on Monday. As a rule, I ( to go) to the library every Wednesday. But yesterday I ( not to go) there, because I ( not to read) the book. I ( to read) it now. I ( to go) to the library on Saturday if I ( to finish) the book by that time. 2.As soon as I ( to receive) a letter, I shall go to Moscow. 3.Yesterday I ( to put) five apples into the vase. Where they ( to be ) now?-I ( to eat) them. You ( to bring) some more tomorrow?- Yes, if you ( not to make) noise when granny (to sleep). 4.You ever (to be) to the Hermitage? 5.What Nick ( to do) when you (to ring) him up yesterday7?-He ( to play) the piano. He ( to tell) me that he already ( to write) his composition. 6.Why she ( to sleep) now? It ( to be) too early. She never ( to sleep) at this time

2.Раскройте скобки, употребив глаголы в одном из времен: Present, Past, Future Indefinite Passive.
1.Bread ( to eat) every day.
2.The letter ( to receive) yesterday.
3.Nick ( to send) to Moscow next week.
4.I ( to ask) at the lesson yesterday.
5.I ( to give) a very interesting book at the library last Friday.
6.Many houses ( to build) in our town every year.
7.This work ( to do) tomorrow.
8.This text ( to translate) at the last lesson.
9.These trees (to plant) last autumn.
10.Many interesting games ( to play) at our PT lessons.
11.This bone ( to give) to my dog tomorrow.
12. We ( to invite) to a concert last Sunday.
13.My question ( to answer) yesterday.
14.Hockey ( to play) in winter.
15.Mushrooms ( to gather) in autumn.
16.Many houses (to burn) during the Great Fire of London.
17.His new book ( to finish) next year.
18.Flowers ( to sell) in shops and in streets.
19.St.Petersburg ( to found) in 1703.

Я считаю, что одной из самых тяжёлых, ответственных и почётных профессий, можно смело назвать профессию учителя. Ведь в их нелёгком деле заключается очень

много важного и необходимого для развития человечества. Для того чтобы быть хорошим учителем надо обладать многими положительными качествами характера, умениями, знаниями, навыками. Ну и, конечно же, талантом. Ведь умение обучать детей и молодёжь, учить их тому, что умеешь сам, прививать их положительные качества – всё это дано далеко не каждому. Мне кажется, что все учителя очень хотят, чтобы они могли гордиться в будущем своими бывшими учениками, чтобы они достигали определённых вершин в карьере и личной жизни. И когда этого не случается, я думаю, что каждый учитель расстраивается, переживает, испытывает чувство вины. А сколько нервов, физических и духовных сил уходит у учителя на свою работу, на то, чтобы передать нам свой опыт и знания. При этом зарплата учителя всегда оставляла желать лучшего. Но это одна из главных особенностей профессии – в учителя идут не ради денег, а по идейным соображениям. И для любого учителя главной наградой будет благодарность учеников, в которых он вкладывает так много времени и сил. Учителя не жалеют ни себя, ни своего здоровья, жертвуя всё именно нам – своим ученикам. И если мы отплатим им теплом, уважением и любовью, будем вспоминать о любимом учителе и после окончания школы, то это будет лучшей наградой для него. При этом, если быть откровенным, я могу сказать одно – у меня нет любимого учителя. Я люблю всех учителей и уважаю их за тяжелейший труд. И мне бы очень хотелось, чтобы государство больше и лучше заботилось о людях, принадлежащих профессии учитель!

переведите сочинение на англ яз заранее спс

Нужно написать текст для проэкта по английскому на одну из тем: 1)Межличностные взаимоотношения в семье 2)Межличностные взаимоотношения

с друзьями и в школе

3)Внешность и характеристики человека

4)Досуг и увлечения (спорт, музыка, чтение, посещение кино/театра, дискотеки, кафе). Молодежная мода

5)Покупки. Карманные деньги

6)Переписка

6)Школьная жизнь. Изучаемые предметы и отношение к ним. Каникулы. Школьные обмены

7)Проблемы выбора профессии и роль иностранного языка

8)Страна/страны изучаемого языка и родная страна. Их географическое положение, климат, население, города и села, достопримечательности

9)Страна/страны изучаемого языка и родная страна. Их культурные особенности(начиональные праздники, знаменательные даты, традиции, обычаи)

10)Выдающиеся люди родной страны и стран изучаемого языка, их вклад в науку и мировую культуру

11)Путешествие по странам изучаемого языка и по России

12)Технический прогресс

13)Глобальные проблемы современности

14)Средства массовой информации (пресса, телевидение, радио, Интернет)

15)Природа и проблемы экологии. Здоровый образ жизни

В тексте должно быть описание какой-либо проблемы в рамках выбранной темы

Надеюсь поможете) Желательно какую-либо из этих тем 7, 10, 12, 14, 15.

Если есть какие-либо другие тексты по темам скидывайте буду рад)



Вы находитесь на странице вопроса "Составьте историю на одну из следующих фраз:", категории "английский язык". Данный вопрос относится к разделу "5-9" классов. Здесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайта. Автоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "английский язык". Если ваш вопрос отличается или ответы не подходят, вы можете задать новый вопрос, воспользовавшись кнопкой в верхней части сайта.